توسط شورای تحول علوم انسانی

كتاب برنامه ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه منتشر گردید

كتاب برنامه ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه منتشر گردید

به گزارش راستابلاگ كتاب «برنامه ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه» توسط شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورایعالی انقلاب فرهنگی منتشر گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، كتاب «برنامه ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه» تالیف دكتر جواد حاتمی(دانشیار دانشگاه‌ ربیت مدرس)، دكتر محمد آرمند(دانشیار پژوهشكده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت») و دكتر زهرا رحیمی با مشاركت سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت) و پژوهشكده تحقیق و توسعه علوم انسانی در شش فصل و 188 صفحه به چاپ رسید.

در قسمت پیش گفتار این كتاب آمده است: «برنامه ریزی درسی دوره تحصیلی متوسطه یكی از دورس تخصصی دوره كارشناسی رشته علوم تربیتی است كه در برنامه مصوب جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت نظری عرضه می شود. با عنایت به اهمیت و حساسیت دوره متوسطه و به علت قرار گرفتن دانش آموزان این مقطع تحصیلی در دوره سنی بلوغ و به تعبیر روان شناسان، دوره بحران رشدی، معرفی دقیق و علمی خصوصیت های مخاطبان این دوره و برنامه های درسی مختص آنها بسیار ضروری می باشد. ازاین رو در اثر حاضر تلاش شده است كه علاوه بر تبیین خصوصیت های برنامه درسی دوره متوسطه، به معرفی ابعاد شناختی و شخصیتی مخاطبان این مقطع تحصیلی پرداخته شود.»
بر مبنای اعلام شورایعالی انقلاب فرهنگی، شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورایعالی انقلاب فرهنگی، تالیف كتب علوم انسانی دانشگاه ‍ ها در رشته های مختلف را بعنوان یكی از راهبردهای فعالیت خود معین كرده و تا كنون چندین عنوان از این كتب درسی را برای رشته های درسی مختلف منتشر نموده است.



1398/05/28
15:10:49
5.0 / 5
4765
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سازمان , فرهنگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳