مهندسی ربایی اپل از شركت خودروسازی تسلا

مهندسی ربایی اپل از شركت خودروسازی تسلا

راستابلاگ: بنظر می رسد اپل یكی دیگر از مهندسان مهم تسلا را اغوا كرده و موفق به جذب سرپرست تیم طراحی داخلی خودرو های برقی كارخانه تسلا شده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، واقعا هیچ كس جز مسئولان بلند مرتبه اپل نمی داند كه اپل برای توسعه خودرو های خودران چه برنامه ای دارد، اما بنظر می رسد می خواهد اطمینان حاصل كند كه افراد مناسبی را در این راه به خدمت می گیرد.
اپل یك نام بزرگ دیگر را از رقیب بالقوه خود ربوده است. "استیو مك مانوس" معاون پیشین مهندسی در تسلا اخیرا به اپل پیوسته است.
مك مانوس مسئول مهندسی طراحی داخلی خودرو های تسلا بوده است و همین طور برای دیگر شركت های بزرگ در صنعت خودرو مانند استون مارتین، جگوار، بنتلی و لندرور كار كرده است.
او حالا مدیر ارشد اپل شده است. این انتقال نخستین بار توسط شبكه خبری بلومبرگ ذكر شد و تغییرات پروفایل لینكداین مك مانوس نیز آنرا تایید نمود.


مدتی است كه شایعه شده است اپل بعنوان قسمتی از پروژه خودروی برقی "پروژه تایتان" در حال كار روی توسعه و ساخت خودروی خودران مخصوص خود است. بتازگی این شركت در بخش خودرو فعالیت بیشتری داشته است و ماه گذشته نیز استارتاپ "درایو. ای آی"(drive.ai) را كه توسعه فناوری خودران را در دستور كار داشت، خرید.
استخدام مك مانوس می تواند نشانه این باشد كه اپل می خواهد خودروی خودران خودرا در آینده طراحی كند یا این كه با عنایت به ترك اپل توسط "جانی آیو" طراح مشهور اپل، این شركت می خواهد از مهارت های طراحی مك مانوس در محصولات جدید اپل استفاده نماید.
در صورتیكه مبادله مهندس بین اپل و تسلا یك اتفاق عادی است، استخدام فردی در چنین سطح اجرایی، تحلیلگران را به این فكر انداخت كه شاید این دو شركت به دنبال اجرای نوعی پروژه مشترك هستند.
سال قبل نیز دو متخصص دیگر شامل "مایكل شوكوتش" رئیس سابق بخش موتورهای الكتریكی تسلا و "داگ فیلد" معاون سابق مهندسی تسلا در سال قبل از تسلا به اپل پیوستند.




منبع:

1398/05/02
11:53:48
5.0 / 5
4884
تگهای خبر: شركت , فناوری , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲