ثبت نام ۲۷۰۶ دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، آغاز داوری مرحله دانشگاهی

ثبت نام ۲۷۰۶ دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، آغاز داوری مرحله دانشگاهی

راستابلاگ: مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با بیان دبیرخانه جشنواره به آخر رسید و در استقبالی خوب حدود ۲۷۰۶ دانشجو در این سامانه ثبت نام كردند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت با بیان دبیر خانه جشنواره در وزارت بهداشت به آخر رسید و در مدت ۲۰ روز حدود دو هزار و ۶۰۷ دانشجو مبادرت به ثبت نام در سامانه این جشنواره كردند.
از میان آثار ارسالی حدود ۴۶۳ دانشجو به مرحله رقابت درون دانشگاهی راه یافتند كه داوری مرحله دانشگاهی از تاریخ دوم آبان ماه آغاز و تا تاریخ ۱۴ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
بیشترین تعداد شركت كنندگان از میان دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور به ترتیب از دانشگاه های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز می باشد.
تلاش برای ارتقای كمی و كیفی جشنواره دانشجوی نمونه از اهداف اصلی كمیته برگزاری امسال و جشنواره بیست و سوم بوده است كه برای تحقق این هدف سامانه ثبت نام و داوری جشنواره دانشجوی نمونه در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طراحی شد. بر این اساس سعی شده است تا سامانه جدید ضمن رفع اشكالات سامانه قبل، دارای قابلیت بالاتری جهت تسهیل ثبت نام و داوری مستندات دانشجویان باشد.
دانشجویان در این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی؛ كارشناسی، كارشناسی ارشد، دكترای حرفه ای، دكترای تخصصی و دستیاری با یكدیگر رقابت می كنند و كسانی كه بیشترین امتیاز را در سه سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی كسب كنند در مرحله دانشگاهی مورد تقدیر قرار می گیرد.
آن دسته از دانشجویانی كه امتیاز ۶۰ به بالاتر را كسب می كنند بعنوان نماینده دانشگاه وارد مرحله كشوری شده و مستندات آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش مفدا، در نهایت ۱۳ دانشجوی برتر به تفكیك مقاطع تحصیلی بعنوان دانشجوی نمونه كشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند كه در مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده در جشنواره دانشجوی نمونه، معاون اول رئیس جمهور حضور خواهد داشت.



1397/08/03
20:23:24
5.0 / 5
4753
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه‌ , فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲