دومینو اجرا می كند

تحویل پیتزا با خودروی خودران

تحویل پیتزا با خودروی خودران

راستابلاگ: مجموعه رستوران های زنجیره ای آمریكایی ˮدومینوˮ(Domino؛s pizza) نیز از فناوری عقب نمانده است چونكه اخیراً اعلام نموده می خواهد در آینده از خودرو های رباتیك برای ارسال غذاهای خود استفاده نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، رستوران زنجیره ای "دومینو" می خواهد در آینده ای نزدیك و امسال از ربات ها در ارسال غذاهای خود در تگزاس استفاده نماید.
استارت آپ "نورو"(Nuro) یك خودرو خودران توسعه داده است كه می تواند دست راست "پیتزا دومینو" باشد. سرعت خودرو مذكور كه "آر ۱"(R۱) نام دارد، ۲۵ مایل بر ساعت است.
هنگامی كه ربات به مقصد خود می رسد، مشتریان باید به وسیله كدی كه توسط رستوران برای آنها ارسال میشود درب خودرو را باز كرده و سفارش خودرا تحویل بگیرند.
اندازه "آر ۱" نصف یك خودرو عادی است و تنها با سرعت حدود ۲۵ مایل در ساعت حركت می كند كه این مساله موجب می شود كه كمتر در معرض تصادف با عابران پیاده یا وسایل نقلیه دیگر قرار گیرد.


شركت نورو اخیراً نیز خبر همكاری خود با فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی "Kroger" را در آریزونا برای ارسال سفارشات داده بود.
مشاركت نورو با "دومینو"، بطور قطع برای نورو سودآور خواهد بود چونكه "پیتزا دومینو" یك رستوران زنجیره ای مشهور است و از این پس دیگر شركت ها نیز از خودرو های خودران این استارت آپ استقبال خواهند كرد.
دومینو ۱۶ هزار شعبه در كشورهای مختلف دارد و روزانه بیشتر از ۳ میلیون پیتزا ارسال می كند. پیتزا دومینو در زمینه ارائه پاستا، پیتزا، دسر و ساندویچ فعالیت می نماید. شركت دومینو در سال ۱۹۶۰ توسط تام موناگهان افتتاح شد و هم اكنون با ۱۶ هزار شعبه در كشورهای مختلف، بعنوان بزرگترین پیتزافروشی زنجیره ای جهان شناخته می شود، ولی در ایالات متحده بعد از "پیتزا هات" در رتبه دوم قرار دارد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/03/28
13:51:51
5.0 / 5
4854
تگهای خبر: شركت , فروشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵