مهلت ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی تمدید گردید

مهلت ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی تمدید گردید

به گزارش راستابلاگ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از تمدید مهلت ثبت نام جهت شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تا روز شنبه 21 اردیبهشت ماه جاری اطلاع داد.


دكتر حسین توكلی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات ثبت نام در آزمون كاردانی به كارشناسی اشاره و اظهار نمود: ثبت نام جهت شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ كه از روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت از راه رجوع به سایت سازمان سنجش آموزش كشور شروع شده، تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید گردید و ظرفیت پذیرش در این آزمون بیشتر از ۲۶۴ هزار داوطلب است.
ایشان در ادامه اظهار داشت: تمام داوطلبان متقاضی كه واجد شرایط شركت در این آزمون هستند، می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته كه همزمان با ثبت نام بر روی سایت سنجش آموزش كشور قرار گرفته، در این آزمون ثبت نام كنند. همینطور پذیرش دانشجو در ۶۶ كد رشته های امتحانی كاردانی به كارشناسی صورت می گیرد كه پذیرش در ۵۰ كد رشته بدون آزمون و بر مبنای سوابق تحصیلی معدل كل مقطع كاردانی و پذیرش در ۱۶ كد رشته بر مبنای آزمون صورت می گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور تصریح كرد: با عنایت به اینكه پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون فوق منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله كارت های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آنها فعال است، با رجوع به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۳۴۰ هزار ریال (۳۴ هزار تومان) بعنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون شركت نمایند. همینطور چنانچه داوطلبی علاقه مند به شركت در گزینش رشته های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است، لازم است كه علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۶۹ هزار ریال (۶ هزار و ۹۰۰ تومان) دیگر هم برای دوره های مذكور اقدام نماید.
دكتر توكلی با اشاره به اینكه آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (برای آن دسته از رشته های امتحانی كه پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار می شود، اضافه كرد: با عنایت به اینكه مقرر شده است در مراحل مختلف فرایند این آزمون، خدماتی از راه پیام كوتاه به داوطلبان عرضه شود، داوطلبانی كه تمایل به استفاده از خدمات پیام كوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۶ هزار ریال (۶۰۰ تومان) بعنوان هزینه استفاده از خدمات پیام كوتاه، می توانند از این خدمات استفاده كنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور در انتها در مورد زمان توزیع كارت ورود به جلسه آزمون فوق هم اظهار داشت: داوطلبان از روز سه شنبه ۸ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۰ مرداد با رجوع به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش می توانند نسبت به تهیه كارت ورود به جلسه آزمون و برگه راهنمای شركت در آزمون اقدام نمایند و این آزمون روز جمعه ۱۱ مرداد برگزار می گردد.



1398/02/16
15:03:16
5.0 / 5
5084
تگهای خبر: انتخاب رشته , خدمات , شركت , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳