با امضای تفاهم نامه ای بین وزارت علوم و دانشگاه پیام نور؛

واحدهای غیر كاربردی پیام نور به پارك های فناوری تبدیل می شود

واحدهای غیر كاربردی پیام نور به پارك های فناوری تبدیل می شود

به گزارش راستابلاگ تفاهم نامه همكاری بین دانشگاه پیام نور و وزارت علوم به منظور حركت این دانشگاه به سمت كارآفرینی و استفاده از فضاهای آن در جهت ایجاد پارك های علم و فناوری به امضا رسید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دكتر مسعود برومند، معاون پژوهش وفناوری وزارت علوم در مراسم تكریم استاد كه امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت) در ساختمان مركزی دانشگاه‌ یام نور برگزار شد، بر لزوم حركت دانشگاه ها به سمت كارآفرینی تصریح كرد و اظهار داشت: تفاهم نامه ای میان معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم و دانشگاه پیام نور منعقد شد كه این تفاهم نامه با هدف حركت دانشگاه ها به سمت كارآفرینی و ایجاد ارتباط نظام مند بین پارك های علم و فناوری و استفاده از فضاهای فعلی در جهت تولید فناوری منتقل شد.
ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: یكی از برنامه های وزارت علوم این است كه دانشگاه ها بتوانند از زیرساخت های لازم برای ایجاد مراكز رشد، نوآوری و تجاری سازی علم استفاده كنند و مراكزی كه در این جهت حركت كنند، پشتیبانی های لازم را از جانب وزارت علوم دریافت خواهند كرد.
معاون پژوهش وفناوری وزارت علوم همینطور تصریح كرد: بر مبنای تفاهم نامه امروز وزارت علوم و پارك فناوری واحدهای دانشگاه پیام نور كه ظرفیت لازم را دارند، برای حركت به سمت فناوری و ایجاد پارك علم و فناوری استفاده خواهد شد و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری هم آمادگی لازم به منظور تجهیز فناوری این واحدها را اعلام نموده است. در واقع ما با استفاده از این فضاها می توانیم پارك ها و مراكز نوآوری را در همه واحدهای پیام نور در تمام نقاط كشور استفاده نماییم.




منبع:

1398/02/14
15:49:07
5.0 / 5
5042
تگهای خبر: دانشگاه‌ , فناوری , مراسم , وزارت علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲