قیمت کتری قوری عمده

قیمت کتری قوری عمده

در این نوشتار قصد داریم به جهت آشنایی بیشتر شما به شرح مختصری از چیستی کتری قوری، کاربردها و انواع آن بپردازیم.


قیمت کتری قوری عمده را شما میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه‌های سراسر کشور، مشاهده کنید. هنگام مشاهده قیمت‌ها ممکن است با انواع مختلفی از کتری قوری رو به رو شده و برای خرید سردرگم شوید. در این نوشتار قصد داریم به جهت آشنایی بیشتر شما به شرح مختصری از چیستی کتری قوری، کاربردها و انواع آن بپردازیم. در نهایت نیز جهت خرید نکات ارزنده‌ای را به شما یادآوری کنیم.

با ما همراه باشید!!!!!!

کاربرد کتری قوری

کتری و قوری یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است. از این وسیله اغلب برای تهیه چای یا دمنوش استفاده می‌شود. روش رایجی که وجود دارد آن است که کتری را ابتدا از آب پر کرده سپس بعد از به جوش آمدن آب، قوری را از آب جوش پر کرده و دمنوش یا چای مورد نظر را داخل آن ریخته و بالای سر کتری قرار می‌دهند تا زمانی که چای دم بکشد. سپس میتوانید از چای یا دمنوش خود لذت ببرید. منتهی یکسری نکات در خصوص کتری قوری وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم. در نهایت پیشنهاداتی در خصوص خرید کتری قوری عمده ذکر شده است.

انواع

همانطور که گفته شد کتری و قوری اغلب وظیفه دم کردن چای یا دمنوش را به عهده دارند. انواع مختلفی از کتری قوری وارد بازار شده است که قیمت کتری قوری عمده در هر دسته بندی متفاوت است. به طور کلی میتوان گفت که ست کتری قوری را میتوان در دسته 1) کتری قوری جدا، 2) کتری قوری سماوری و  3) کتری قوری برقی طبقه بندی کرد.

کتری قوری جدا

این مدل کتری قوری‌ها، از یکدیگر جدا هستند و به صورت جدا نیز میتوان آنها را خرید. شکل کتری در این دسته بندی لوله‌ای شکل است، یعنی برای ریختن هر بار آب جوش بایستی کتری را بلند کرده و آب جوش را داخل لیوان یا ظرف دلخواه خود بریزید. در نتیجه استفاده از این مدل کتری آسان نیست. با گذشت زمان و استفاده دائم ممکن ممکن است دردسر آفرین باشد. با این وجود مزیتی که دارد آن است که کتری‌های لوله‌دار تنوع شکلی بالایی دارند. به علاوه قوری‌هایی که برای این مدل کتری‌ها استفاده می‌شود میزان تنوع بالایی دارند. شما می‌توانید هر مدل قوری را به صورت جداگانه خریداری کرده و روی کتری مورد نظر خود قرار دهید.

در ضمن، قوری کتری‌های جدا را بایستی روی هم قرار داد و بعد از پر کردن آب داخل کتری و نیز چایی در قوری، روی گاز برای جوش آمدن آب و نیز گرم شدن چای قرار دهید. جهت مشاهده قیمت به روز کتری قوری عمده این دسته بندی، توصیه می شود به وب سایت‌ فروشگاه‌ آنلاین هانومای مراجعه کنید.

 

کتری قوری سماوری

کتری قوری‌های سماوری، به کتری قوری‌هایی گفته می شود که کتری آن دارای شیر سماوری جهت باز کردن آب جوش دارد. در این صورت دیگر نیازی به بلند کردن کتری برای ریختن آب جوش نیست. در نتیجه این مدل کتری قوری مناسب افرادی است که دستان ضعیف یا آسیب دیده دارند یا به هر دلیلی دوست ندارند دائم کتری را برای ریختن آب جوش بلند کنند. کتری قوری‌های سماوری روی گاز قرار می‌گیرند و با حرارت ملایم شعله درون آنها به جوش می‌آید. قیمت این مدل کتری قوری عمده، در فروشگاه‌ و وب سایت‌ هانومای موجود است.

 

کتری قوری برقی

این مدل کتری قوری‌ها به چای‌سازهای برقی نیز معروف هستند. شکل ظاهری آنها به این صورت است که مشابه کتری قوری سماوری، قوری روی کتری قرار می‌گیرد. با این تفاوت که دارای شیر سماوری نیست و شکل کتری شبیه پارچ آب است. بنابراین به راحتی شما می‌توانید با گرفتن دستگیره آن، آب جوش را به داخل قوری یا ظرف مورد نظر بریزید. تفاوت دوم آن با کتری قوری سماوری و نیز کتری قوری جدا، آن است که این مدل کتری قوری به برق وصل می‌شود. جهت مشاهده قیمت کتری قوری عمده برقی می توانید به وب سایت‌ معتبر هانومای مراجعه کنید.

 

نکات لازم جهت خرید

جهت خرید کتری قوری عمده مانند خرید هر وسیله دیگری نیاز است تا به نکات ویژه توجه کرد.

 از جمله نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس کتری قوری و وزن آن: همچنین دقت کنید که جنس کتری قوری شما به گونه‌ای انتخاب شود که بعد از جوشاندن آب داخل آن و گرم شدن کتری به قطعات گاز نچسبد و به راحتی بتوان آن را برداشته و استفاده کرد. با چند بار جوشاندن آب، داخل آن تغییر نکند. پیشنهاد می‌شود که از کتری قوری ‌هایی استفاده نمایید که جنس آنها لعابی است. این جنس کتری قوری‌ها در عین حال که در حین استفاده کارایی خوبی برای شما خواهند داشت، طعم مطبوع چای را برای مدت زمان کافی حفظ می‌کنند. ضمن آنکه کتری قوری‌های لعابی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند، در نتیجه متناسب با هر سلیقه‌ای کتری و قوری وجود دارد.

شکل کتری قوری: توجه داشته باشید که کتری‌ و قوری‌هایی که دهانه آنها گشادتر هستند، راحت‌تر پر می‌شوند و هم شستشوی آنها آسان است. در نتیجه سعی کنید کتری‌ و قوری‌هایی را انتخاب نمایید که دهانه آنها گشادتر هستند. از این رو احتمال ایجاد دردهای مفصلی برای شما کمتر رُخ خواهد بود.

سایز و ابعاد کتری قوری: در هنگام خرید حتماً توجه داشته باشید که با توجه به نیاز خود ابعاد کتری قوری را انتخاب نمایید. برای مثال اگر خانواده شما بیش از ۵ نفر است مسلماً یک کتری قوری کوچک کفاف یک دورهمی به صرفه چای را نخواهد داد و بایستی شما به اجبار چندین بار آب داخل کتری را جوشانده و استفاده کنید.

بهترین برند کتری قوری

جهت خرید کتری قوری سعی کنید تا بهترین برند معتبر و قابل اطمینان را انتخاب کنید. توصیه ما این است که از فروشگاه لوازم خانگی هانومای خرید کنید. شما می توانید جهت دیدن قیمت روز کتری قوری عمده، بند رخت عمده، میز اتو عمده، ساندویچ ساز عمده، خرد کن عمده به وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید. شرکت هانومای، مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی و ارائه دهنده لوازم مربوط به برند هانومای است. این شرکت فعالیت خود را دو دهه است که آغاز نموده و هدف آن ارائه محصولات با کیفیت از برند هانومای است.

1403/01/12
16:33:02
5.0 / 5
193
تگهای خبر: رپورتاژ , تخصصی , شركت , فروشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱