مدیركل آموزش و پرورش استان سمنان:

شروع المپیاد ورزشی مدارس استان سمنان با حضور 35 هزار دانش آموز

شروع المپیاد ورزشی مدارس استان سمنان با حضور 35 هزار دانش آموز

راستابلاگ: به گزارش راستابلاگ، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در استان اطلاع داد و اظهار داشت: برای سالجاری ۳۵ هزار دانش آموز با یکدیگر رقابت می کنند.



سید جمال وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان سمنان از امروز در مدارس استان شروع شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این قبیل اقدامات افزایش تحرک، شادابی و سلامت هر چه بیشتر دانش آموزان است.
وی ضمن بیان این که ۳۵ هزار دانش آموز استان سمنان در این رقابت ها حضور دارند، اضافه کرد: این تعداد حضور شامل ۲۷ درصد جمعیت کل دانش آموزان می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه این برنامه ها می کوشد تا ورزش را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کند، اظهار داشت: از آنجائیکه دانش آموزان بعنوان عضوی از یک خانواده هستند می توانند به خوبی این فرهنگ ورزش را به سایر بخش ها انتقال دهند.
وزیری ضمن بیان این که این برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در تمامی مدارس به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: ابتدا دانش آموزان در داخل مدرسه، سپس شهرستان و در پایان به صورت استانی با یکدیگر رقابت می کنند.
وی ضمن بیان این که این رقابت تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، اضافه کرد: این برنامه ها مشارکت ها را هم افزایش خواهد داد و به تقویت رفتارهای اخلاقی و مهارت های اجتماعی منتهی می شود.


منبع:

1402/08/03
21:51:55
5.0 / 5
365
تگهای خبر: فرهنگ , گفتگو , مهارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲