فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

کشف بیشتر از چهارصد کیلو انواع مواد مخدر در رودبار

کشف بیشتر از چهارصد کیلو انواع مواد مخدر در رودبار

به گزارش راستابلاگ، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه گذشته در این شهرستان اطلاع داد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودبار در ۶ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار نمود: در شهرستان رودبار ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۳۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۶۳ گرم هروئین، ۲۹ کیلو و ۸۸۹ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش کشف و ۶۵۹ نفر هم در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی گشتند.
وی در این خصوص به دستگیری ۲۸۸ سارق و کشف ۱۸۱ فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره نمود و اظهار داشت: ۱۱۰ هزار و ۳۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیاردریال کشف و ۱۲۵ قاچاقچی در این خصوص دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار اضافه کرد: ۵ هزار و ۲۳۱ واحد صنفی در شهرستان رودبار مورد بازدید قرار گرفته که به ۳ هزار و ۲۲۸ واحد تذکر ابلاغ و ۱۰۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
سرهنگ روشن قلب اظهار داشت: برابر هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۵ دستگاه خودرو به علل سرقتی بودن، داشتن دستور قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.
وی در انتها این گفتگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و عرضه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و جلوگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره نمود و اظهار داشت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۶ ماهه گذشته، ۳۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.


1402/07/16
17:30:38
5.0 / 5
213
تگهای خبر: دستگاه , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲