كارشناس اداره كل هواشناسی اصفهان:

باد شدید و گردوخاک اصفهان را درمی نوردد

باد شدید و گردوخاک اصفهان را درمی نوردد

به گزارش راستابلاگ، کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: وزش باد شدید و خیزش گردوخاک محلی مناطق غرب، شمال شرق و مرکز استان را در بر می گیرد.



ِآسیه آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر یا بیان این که طی امروز و فردا جوی پایدار در سطح استان حاکم است، عنوان کرد: از روز شنبه چهارم شهریور، وزش باد شدید و گاهی وقوع تندباد لحظه ای را بخصوص در مناطق غربی و شمال شرق استان انتظار داریم.
وی اضافه کرد: وزش باد در مناطق شمال شرق استان اصفهان در ساعت عصر و شب با گردوخاک محلی همراه خواهد بود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق و تا حدی مناطق مرکزی استان خواهد شد.
کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد، تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین و خنک ترین ساعات طی ۲۴ ساعت پیش رو بین ۳۹ و ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان است.
به گفته وی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیشبینی می شود.

1402/06/02
21:52:36
5.0 / 5
256
تگهای خبر: كیفیت , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴