تسهیلات مترو برای نمایشگاه بین المللی كتاب تهران

تسهیلات مترو برای نمایشگاه بین المللی كتاب تهران

راستابلاگ: مدیرعامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی كامل این شركت برای نمایش خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران آگاهی داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به برگزاری نمایشگاه كتاب از 4 تا 14اردیبهشت ماه 98 در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی در خط یك و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یك و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین انتخاب برای دسترسی به نمایشگاه بین المللی كتاب؛ استفاده از مترو باشد.

وی اشاره كرد: شركت بهره برداری متروی تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه كتاب بوسیله شبكه ریلی درون شهری، از روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه تا شنبه 14 اردیبهشت ماه 98 با استفاده حداكثری از نیروی انسانی و تجهیزات، تلاش می كند تا بهترین خدمات رسانی را برای شهروندان و مسافران داشته باشد.

مدیرعامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط یك و سه مترو در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب اظهار داشت: در این ایام فاصله حركت قطارهای خط یك ۴ دقیقه خواهد بود.
نوبخت با اشاره به اینكه روزهای آخر هفته استقبال بازدیدكنندگان از نمایشگاه افزایش می یابد اضافه كرد: فاصله حركت قطارها در خط یك و سه كاسته می شود، فاصله حركت قطارهای خط سه در ایام جمعه و تعطیل ۱۲ دقیقه است كه در روزهای برگزاری نمایشگاه؛ فاصله حركت قطارها به ۹ دقیقه كاسته می شود تا خدمات رسانی مطلوب تری را به شهروندان و مسافران نمایش دهیم.

ایشان سپس با اشاره به اینكه بازدیدكنندگان نمایشگاه بین المللی كتاب كه از سایر شهرها به تهران سفر می كنند باز می توانند از مترو برای رسیدن به مصلی استفاده كنند اظهار داشت: مسافرانی كه با قطار به تهران می آیند، می توانند با استفاده از ایستگاه راه آهن در خط سه متروی تهران به ایستگاه شهید بهشتی آمده و به نمایشگاه كتاب برسند.
وی افزود: مسافرانی كه بوسیله هوایی به تهران سفر می كنند هم می توانند با استفاده از ایستگاه پایانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد و یا ایستگاه پایانه ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروی تهران به ایستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و از آنجا با تغییر مسیر، سوار قطارهای خط یك متروی تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران منتقل شوند.
بنا براعلام روابط عمومی متروی تهران، او در آخر اشاره كرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، به جز كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط یك و سه، این آمادگی باز وجود داد كه در صورت نیاز قطارهای فوق العاده در تمامی خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه ها جلوگیری شود.



1398/02/02
15:57:37
5.0 / 5
4796
تگهای خبر: بین المللی , تسهیلات , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳