مدیركل حفظ آثار گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گیلان

برگزاری جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گیلان

به گزارش راستابلاگ، از گیلان مدیرکل حفظ آثار گیلان از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» اطلاع داد و اظهار داشت: این جشنواره تابستان سال جاری به میزبانی گیلان برگزار می گردد.


حسن حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» اطلاع داد و اظهار نمود: جشنواره هنری «فانوس» فرصتی برای جوانان جستجوگر است که با حضور فعال خود در این رویداد و در سایه تعامل با استادان پیشکسوت، توانمندی های خویش را بروز داده و از این رهگذر، آثاری می آفرینند که در گنجینه هنرهای تجسمی ایران نمود روزگار امروز را ثبت و ضبط خواهد نمود.
وی ایجاد نشاط و انگیزه برای فعالیتهای فرهنگی در میان هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری، شناسایی استعدادها و پشتیبانی از آنها جهت شرکت در جشنواره های ملی، کادرسازی برای رشد نسلی آشنا با مفاهیم دفاع مقدس وترویج فعالیتهای فرهنگی - هنری در میان نسل های دهه هفتاد، هشتاد و نود را همچون اهداف برگزاری جشنواره ملی «فانوس» دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره تابستان سال جاری برگزار می گردد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه جشنواره مذکور در قسمت های «هنرهای نمایشی»، «هنرهای تجسمی»، «فیلم و سریال»، «موسیقی و سرود» و «رادیویی» برگزار کی شود، تصریح کرد: بخش ویژه دانش آموزی هم شامل تئاتر صحنه ای، نقاشی، سرود دانش آموزی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه ای برگزار می گردد برگزار می گردد.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا آثار خویش را از راه پیام رسانهای داخلی به شماره ۰۹۹۱۱۵۸۹۱۴۶ و آیدی «@bonyadgilan» و یا به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان ارسال نمایند.




منبع:

1402/04/20
09:59:11
5.0 / 5
313
تگهای خبر: جشنواره , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳