محیا دهقانی:

از رئالیتی شوها نترسیم

از رئالیتی شوها نترسیم

به گزارش راستابلاگ، محیا دهقانی، بازیگر سینما و تلویزبون درباره ی حضورش در رئالیتی شوهایی چون «ارتش سری»، «ناتو» و «ضد» و تاثیر آن بر بازیگری، می گوید: حضور در اینطور برنامه ها که بیشتر جنبه سرگرمی دارند لذت بخش و جذاب است و نباید از تجربه چنین برنامه هایی ترسید.


این بازیگر که با نقش «نجلا» شناخته شد، مدتی است در رئالیتی شوهای شبکه نمایش خانگی دیده می شود و معتقد است: یک بازیگر نباید در یک ژانر بماند و این ترس را نداشته باشد که سابقه های قبلی اش خراب می شوند.
محیا دهقانی در گفتگویی با ایسنا درباره ی کارهای جدیدش در تلویزیون پس از تجربه ای که در «نجلا ۲» داشت، شرایط کار در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، بحث مشکلات مالی سازمان صداوسیما و... به ذکر نکاتی پرداخت. او همین طور به عنوان یک بازیگر جوان خطاب به رییس سازمان صداوسیما مطالباتی را بیان کرد.
مردم با رئالیتی شوها بیشتر سرگرم شده اند
این بازیگر که بعد از سریال «نجلا» در رئالیتی شوهای «ارتش سری»، «ناتو» و «ضد» حضور پیدا کرد ابتدا درباره ی این که آیا این نگرانی را ندارد که پس از ایفای نقش خاصش در «نجلا» حالا با حضورش در رئالیتی شوهای مختلف، به پیشنهادهای کاری اش و ذهنیت مخاطب لطمه بزند، چنین می گوید: الان دیگر نمی توانیم کارها را از هم تفکیک نماییم. زمانی بود به عنوان مثال می گفتند سینما، تلویزیون، بازیگر کمدی، بازیگر درام و... اما الان دیگر همه با هم میکس شده اند. در مورد رئالیتی شوها باید بگویم از وقتی اینطور برنامه ها آمده اند انصافا مردم بیشتر سرگرم شده اند. پس این خود یک امتیاز مثبت است به جهت اینکه ما می توانیم مخاطبانمان را با اتفاقات ساده، سالم و با هزینه کم سرگرم نماییم تا همراه با خانواده هایشان پای تلویزیون بنشینند. به همین خاطر من بُعد مثبت این قضیه را می بینم؛ نه این که بخواهم اینطور فکر کنم نقشی را که قبلا بازی کرده ام را خراب کنم. اصلا این نگاه را قبول ندارم.
محیا دهقانی در «ارتش سری»

1402/04/03
10:59:10
5.0 / 5
314
تگهای خبر: سازمان , سرگرمی , سینما , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴