اطلاعیه پلیس در رابطه با اجرای طرح حجاب و عفاف

اطلاعیه پلیس در رابطه با اجرای طرح حجاب و عفاف

به گزارش راستابلاگ، مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای ضمن اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سرتاسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح تقدیر نمود.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر در اطلاعیه ای که مرکز اطلاع رسانی پلیس عصر روز شنبه ۲۶ فروردین ماه در اختیار رسانه ها قرار داد، ضمن اشاره به اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور اعلام نمود: «طرح عفاف و حجاب با مشارکت تمامی نهادها و دستگاههای مرتبط در سرتاسر کشور از تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ شروع به کار کرد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «این طرح به صورت هوشمند و برای تقویت و توسعه‌ی حقوق شهروندی است. پلیس از مشارکت و همراهی مردم در ارتقا امنیت عمومی قدردانی کرده و از اصحاب رسانه، نخبگان و عموم شهروندان انتظار می رود طی روزهای آتی هم همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.»

پیش از این سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا اعلام نموده بود که از شنبه، ۲۶ فروردین ماه پلیس به صورت هوشمند با مظاهر بدحجابی و کشف و حجاب در سطح معابر برخورد خواهد نمود. موضوعی که رادان آنرا مطالبه جامعه دانسته و بعد از «طرح برخورد با سارقان و مالخران»، «طرح برخورد با موادفروشان و جمع آوری معتادان متجاهر» بعنوان سومین طرح سراسری از زمان انتصابش بعنوان فرمانده فراجا اجرایش را کلید زده است.

1402/01/26
23:01:56
5.0 / 5
325
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲