مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه:

۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد

۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد

به گزارش راستابلاگ، تربت حیدریه ـ مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از توزیع ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه به ارزش ۵۰ میلیاردریال اطلاع داد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، محسن فتوحیان بامداد سه شنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار نمود: به رغم صدمه های اقتصادی کرونا در ایران، اتفاق درخشانی در کشور رقم خورد که عطر اسلام و مواسات و همدلی اسلامی را سامان داد، چون که ایران همدل سرمایه اجتماعی عظیمی است.
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اضافه کرد: با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه و همینطور نسیم مواسات و همدلی از آغاز آغاز این رزمایش ها در سال ۹۹ بیشتر از ۱۰۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان مناطق حاشیه شهر و روستاهای کم برخوردار هم توزیع شد.
وی اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش ۵ هزار بسته کمک معیشتی شامل: برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات، رب و خرما هر بسته به ارزش یک میلیون تومان و در مجموع ۵ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.
فتوحیان با اشاره به اینکه از آغاز رزمایش های کمک مومنانه تابحال بیشتر از ۱۵۰ سری کمک جهیزیه به صورت مشارکتی با خیرین و بسیج سازندگی به ارزش ۳. ۵ میلیارد تومان بین مزدوجین و نوعروسان نیازمند توزیع شده، اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش ۱۰ سری کمک جهیزیه با ۱۷ قلم کالا شامل؛ یخچال فریزر، گاز، فرش، اتو، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه، بخاری و… به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه با اشاره به اینکه تا قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان سال ۹۹ در کنار خیرین، گروه های جهادی، هیئتی، طلاب، نهادها و سایر ارگان ها، مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، اضافه کرد: این بسته های معیشتی توسط ۱۷۰ گروه جهادی بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر توزیع می شود.


منبع:

1402/01/22
01:48:03
5.0 / 5
354
تگهای خبر: زندگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳