رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان:

5 نفر مفقودی در خنار لاسجرد امداد رسانی شدند

5 نفر مفقودی در خنار لاسجرد امداد رسانی شدند

به گزارش راستابلاگ، رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار داشت: پنج مسافر مفقود شده در منطقه خنار لاسجرد امداد رسانی و پیدا شدند.



مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان نمود: ساعت سه صبح امروز سوم فروردین ماه به پایگاه های امدادی هلال احمر اعلام گردید که پنج نفر در لاسجرد مفقود شدند بنابراین نیروهای امدادی بلافاصله جهت کمک به منطقه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه اعلام مفقودی در منطقه خنار لاسجرد مورد تائید قرار گرفت و جستجو برای افراد آغاز شد، تصریح کرد: تیم عملیات ده نمک شهرستان آرادان وارد عمل شد و پس از ساعت ها عملیات این افراد امداد رسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه واژگونی خودروی چری دیگر حادثه ای بود که امروز به آن امداد رسانی شد، تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۶۹ محور آرادان – سرخه صورت گرفته و چهار نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها توسط هلال احمر رها سازی شد.
محمد خانی با اشاره به اینکه امداد رسانی به پنج حادثه دیده در واژگونی خودروی ۲۰۶ دیگر عملیات سرخ پوشان هلال احمر استان سمنان در شبانه روز اخیر بوده است، بیان نمود: این حادثه در کیلومتر هشت محور چشمه علی دامغان رخ داد و مأموران هلال احمر موفق به انتقال دو مصدوم به بیمارستان شدند.
وی اضافه کرد: روز گذشته هم مأموران امداد و نجات هلال احمر دامغان به حادثه آب گرفتگی شهرک بوستان دامغان اعزام و ۴۰ نفر را امداد رسانی کردند همینطور در این روز امداد رسانی به گرفتار شدگان در محور شهمیرزاد – فولاد محله به علت برف شدید، صورت گرفت و مجموعاً ۱۶۰ نفر اسکان داده شدند.


منبع:

1402/01/03
20:31:28
5.0 / 5
294
تگهای خبر: گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱