تا ۲۹ اسفند؛

نیمی از مسافران نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

نیمی از مسافران نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

به گزارش راستابلاگ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اصفهان اظهار داشت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش وپرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا 29 اسفند بوده است.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش اصفهان، سید علی مدینه درباره ی وضعیت اسکان نوروزی در اصفهان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش وپرورش میزبان ۲۰ هزار نفر از مسافران و مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور بودند.
وی اضافه کرد: روز گذشته استان اصفهان در مجموع میزبان ۵۰ هزار مسافر بوده است که با این حساب آموزش وپرورش حدودا نیمی از فضای اسکان مورد نیاز میهمانان را فراهم نموده است.
مدینه اشاره کرد: بازدید پیوسته از ستادها و فضاهای اسکان شهر اصفهان و کوشش برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی از سیاست های آموزش وپرورش است که با جدیت دنبال می شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان وضعیت اسکان از شروع شروع به کار ستادهای اسکان تا به امروز را رضایت بخش توصیف و اشاره کرد: در تلاشیم تا با میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سفر رضایت بخش و خاطره سازی را برای آنها رقم بزنیم.


منبع:

1402/01/02
13:15:15
5.0 / 5
249
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳