پلیس آگاهی تهران خبر داد

زورگیری از بانوان در پوشش مسافرکش

زورگیری از بانوان در پوشش مسافرکش

راستابلاگ: فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت که در پوشش مسافرکشی مبادرت به زورگیری از مسافران می کردند، آگاهی داد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه علی فرخ پور فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل بهمن ماه امسال، رسیدگی به پرونده زورگیری از خانمی میان سال در غرب تهران، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، مال باخته هنگامی که به عنوان مسافر سوار بر یک پراید شده در میان راه ۲ نفر سرنشین خودرو با چاقو تلفن همراه وی را زورگیری کرده و مال باخته را در غرب تهران در یکی از چهارراه رها کردند.
فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنا بر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان برای انجام تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند و با بهره بردن از شیوه های کشف نوین جرم پلاک خودروی موردنظر را شناسایی نمودند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان با دریافت این سرنخ مهم اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و با روش های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را دریکی از محلات جنوب غرب تهران شناسایی نمودند که در ادامه نیز مشخص شد ۲ مرد جوان دارای سوابق گوناگون کیفری هستند.
فرخ پور افزود: کارآگاهان بعد از دریافت این اطلاعات مهم و هماهنگی لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۲ دستگاه گوشی مسروقه شدند.
وی اضافه کرد: متهمان بعد از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مورد تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود در خصوص زورگیری از مال باخته اعتراف کردند در ادامه تحقیقات مشخص شد شش نفر از شهروندان بدین طریق مورد زورگیری قرار گرفته که ارزش اموال سرقت شده تا کنون بیش از ۱۰ میلیاردریال است.
سرهنگ کارآگاه فرخ پور در آخر اشاره کرد: با صدور قرار قانونی از طرف مرجع قضائی متهمان برای کشف سایر جرایم و شناسایی همدستان و شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


منبع:

1401/11/21
12:06:05
5.0 / 5
499
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴