شرکت ۳۰۰۰ نفر از ایثارگران مازندرانی در کمیسیون پزشکی

شرکت ۳۰۰۰ نفر از ایثارگران مازندرانی در کمیسیون پزشکی

به گزارش راستابلاگ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اظهار داشت: از آغاز سالجاری تابحال تعداد هشت جلسه کمیسیون پزشکی برگزار شد که ۳۰۰۰ تن از ایثارگران و جانبازان عزیز در آن شرکت کردند.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سعید کهن سال ضمن اشاره به برگزاری کمیسیون تعیین درصد جانبازی در استان مازندران بیان نمود: با هدف تعیین درصد جانبازی، کمیسیون پزشکی با حضور ۳۰۰ تن از جانبازان مازندرانی طی دو روز در مجموعه ایثار در ساری برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اظهار داشت: در این کمیسیون پزشکان متخصص به همراه تیم برگزاری، پرونده های جانبازان و ایثارگران را در گروههای حالت اشتغال و تعیین درصد بر مبنای ماده ۲۲ و ۲۶ مورد بررسی و اعلام نظر کردند. از آغاز سالجاری تابحال تعداد هشت جلسه کمیسیون پزشکی برگزار شد که ۳۰۰۰ تن از ایثارگران و جانبازان عزیز در آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: از این مجموع ۲۰۰۰ نفر از این عزیزان در کمیسیون حق پرستاری، تعیین درصد و حالت اشتغال شرکت کردند، همینطور هزار مورد در ارتباط با حق پرستاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده است. این کمیسیون ها در قسمت های تعیین درصد جانبازی، حق پرستاری والدین، جانبازان و حالت اشتغال با حضور پزشکان اعزامی از کمیسیون بنیاد مرکز برگزار شد.

کهن سال پیرامون حضور جانبازان در کمیسیون پزشکی توضیح داد: اولویت اصلی ما با آن دسته از افرادی است که تابحال در کمیسیون پزشکی شرکت نکردند، همینطور جانبازانی که دارای بیماری حاد ناشی از عوارض جانبازی هستند در کمیسیون پزشکی شرکت داده می شوند.

وی در قسمت دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ۷۰ پزشک در سطح استان کار پایش سلامت و خدمات درمانی جامعه معزز ایثارگری را بر عهده دارند، اظهار داشت: از آغاز سال جاری تابحال دو هزار و ۳۹۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مازندران مورد پایش سلامت قرار گرفتند. طرح پایش سلامت ایثارگران شامل والدین شهدا، جانبازان شیمیایی با ضایعات متوسط و شدید، جانبازان ضایعه نخاعی، گروههای خاص، اعصاب و روان و جامعه ایثارگری بالای ۶۰ سال سن است، نگاه ما ارتقای سطح سلامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.



1401/10/27
12:37:10
5.0 / 5
372
تگهای خبر: خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱