سردار گودرزی خبر داد؛

کشف ۳ هزار سلاح جنگی و ۴۸۰ هزار انواع فشنگ در ۳ ماه اخیر

کشف ۳ هزار سلاح جنگی و ۴۸۰ هزار انواع فشنگ در ۳ ماه اخیر

به گزارش راستابلاگ، فرمانده مرزبانی فراجا با اعلان اینکه حجم کشفیات سلاح های جنگی در چند ماه اخیر بی سابقه بود، اظهار داشت: در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده ایم که بی سابقه بود.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی بامداد جمعه در فرماندهی مرزبانی استان گیلان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) عنوان کرد: مرزهای کشور امروز با جانفشانی سربازان، درجه داران و افسران آموزش دیده ایثارگر و فداکار مرزبانی از امنیت پایداری برخوردار بوده و این امنیت رو به رشد است.
فرمانده مرزبانی فراجا ضمن اشاره به هوشمندسازی سیستم ها و تجهیزات مرزبانی خاطرنشان کرد: در جهت حفظ منافع ملی کشور در دریای شمال و جنوب، هماهنگی ها با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد و درحال حفاظت و حراست از منافع ملی کشورمان هستیم.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه شناورهای پیشرفته و نیمه سنگینی برای نگهبانی و حفاظت تا عمق دریا در اختیار دریابانی استانهای شمالی و جنوبی قرار دارد اضافه کرد: در حوزه نظم بخشی در عرصه دریا هم اقدامات خوبی صورت گرفته و با مبادی ذی ربط کشور برای تسهیل خدمات دهی به مردم هماهنگی کردیم و سامانه های الکترونیکی و اوپتیکی در مرزها بوجود آمده است.
وی تصریح کرد: همه کسانی که برای اقدامات صیادی، تفریحی و اقتصادی قصد ورود به دریا را دارند امروز می توانند مدارک خویش را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند و از رفتن به دریابانی اجتناب کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا ضمن اشاره به استفاده مرزبانی از دوربین های پیشرفته ای که با دستان توانای جوانان کشور ساخته شده است اظهار داشت: سامانه های بیومتریک هم برای شناسایی اتباع خارجی که وارد کشورمان می شوند فعال بوده و اقدامات کنترلی لازم صورت می گیرد.
سردار گودرزی ضمن اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار بیگانگان و نظام سلطه ضد امنیت کشور در طول چند ماهه گذشته تصریح کرد: حجم کشفیات سلاح های جنگی در چند ماه اخیر در کشور بی سابقه بوده به صورتی که در این زمان فقط ۴۸۰ هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده ایم که نشان داده است مرزبانی به وظایف ذاتی و انقلابی خود با تعهد کامل عمل کرده و با ایجاد ساز و کارهای لازم درحال حفاظت و حراست از مرزهای کشور است.
وی با اشاره به اینکه در تمامی مرزهای کشور، دیپلماسی بسیار فعال، پویا و ارتباط مؤثری با همه همسایگان داریم خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه مواد مخدر صنعتی، ظرف یک یا دو ماه گذشته فقط ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی در مرزهای جنوب شرق کشور کشف شده که نشان دهنده افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی است.


منبع:

1401/10/16
12:48:27
5.0 / 5
416
تگهای خبر: الكترونیكی , خدمات , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳