دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده شهید دانیال رضازاده

دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده شهید دانیال رضازاده

به گزارش راستابلاگ، خراسان رضوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بامداد امروز ۸ دیماه در ادامه سفر استانی به خراسان رضوی با خانواده شهید امنیت «دانیال رضازاده» دیدار و گفتگو کرد.


سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار اظهار نمود: شهدا امکان دارد در زمان حیات شناخته نشوند و خداوند پس از شهادت جلوه های آنها را آشکار کند. آنها به عهد خود وفا کرده و خداوند آنها را عزیز کرده است و امیدواریم رهروان خوبی برای این شهدا باشیم.
معاون رئیس جمهور افزود: شهدا افرادی هستند که در میان ما زندگی می کنند ولی ما آنان را در زمان حیاتشان نمی شناسیم و بعد از رفتنشان می فهمیم بین آنها و خدا عهد و پیمانی بوده است که ما نمی توانیم آنرا وصف نماییم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: ان شاءالله خداوند متعال به تمام بازماندگان و خانواده شهید صبر بدهد و اساسا جایگاه شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال زاده» جایگاه والایی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید مشهد، شهید دانیال رضازاده متولد دهه ۷۰ در مشهد از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ هید منتظری بود که در ۲۶ آبان ۱۴۰۱ توسط اغتشاشگران با ضربات چاقو به شهادت رسید.




منبع:

1401/10/08
14:41:47
5.0 / 5
502
تگهای خبر: دانشگاه‌ , زندگی , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱