سرلشكر صفوی:

آمریكایی ها مجبور به ترك غرب آسیا می شوند، پس از شهادت شهید صیاد از منافقین انتقام گرفتیم

آمریكایی ها مجبور به ترك غرب آسیا می شوند، پس از شهادت شهید صیاد از منافقین انتقام گرفتیم

به گزارش راستابلاگ دستیار و مشاور عالی فرمانده كل قوا اظهار داشت: آمریكایی ها در خلال واكنش ایران به بیانیه بسیار خطرناك آمریكایی ها در خصوص تروریست بودن سپاه، مجبور می شوند غرب آسیا را ترك كنند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سرلشكر سیدیحیی صفوی كه در بیستمین مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح د ر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می گفت، بیان كرد: بزرگترین نعمت بعد از اسلام، خاندان (ع) و ولایت فقیه كه خداوند به ما داده است وجود مردان و زنان مؤمن و وفادار به اسلام و انقلاب بوده است كه با جان و مال خود از انقلاب و اسلام دفاع كرده اند. این عزیزان از منافع و مصالح ملی كشورمان دفاع كردند. همینطور شهدا برای ما اقتدار و امنیت را رقم زدند و هر كس كه در راه شهیدان باشد و حركت نماید افتخار و قدرت را برای ایران اسلامی بوجود آورده است.
وی خاطرنشان كرد: شهید صیاد شیرازی و سایر شهدا الگوهایی برای آزادی خواهان، استقلال طلبان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی هستند. همینطور حالا كه شهروندان یمن در مقابل آمریكا و عربستان مقاومت می كنند از مقاومت ۴۰ ساله ملت ایران در مقابل آمریكا الهام گرفته اند. كسانی كه با تاریخ ایران آشنا هستند می دانند كه این حماسه و ایستادگی یك حماسه جاویدان است. دفاع مقدس نماد صبر و مقاومت ملت ایران بود كه امام (ره) و مقام معظم رهبری تابحال ناخدای این كشتی نجات بخش هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی بیان كرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با هم رزمان و شهدا عهد و پیمان بسته ایم كه از ولایت فقیه كه ركن اساسی كشور ما را تشكیل می دهد دفاع نماییم. یكی از خصوصیات شهید صیاد شیرازی ولایت مداری او بود. همینطور اعتماد به نفس، تفكر، صادق بودن، نظم و انضباط، شجاع بودن، تقوا داشتن و خاضع بودن از دیگر خصوصیات شهید صیاد شیرازی هستند و همین عوامل سبب شد كه او صیاد دل ها باشد.
وی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی باعث همدلی و همراهی سپاه و ارتش شد و در نیروی زمینی ارتش هم یك تحول ایجاد كرد.
سرلشكر صفوی با اشاره به شهادت شهید صیاد شیرازی به دست منافقین كوردل بیان كرد: آن زمان كه ایشان به شهادت رسیدند من فرمانده سپاه بودم. بعد از كسب اجازه از فرماندهی كل قوا پس از چند ساعت تمام پایگاه های منافقین در پادگان اشرف، العماره و بصره را با هزاران گلوله توپ و موشك مورد هدف قرار دادیم و یك انتقام خوبی از منافقین گرفتیم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی كل قوا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات اخیر دولت ترامپ و تروریستی نامیدن سپاه اظهار داشت: به نظر من صهیونیست ها و آیپك بیشترین تأثیرگذاری را در این تصمیم ترامپ داشتند چون كه حالا نتانیاهو می خواهد در انتخابات اخیر به پیروزی برسد. همینطور ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ نیاز به رأی ۶ میلیون یهودی هایی دارد كه در آمریكا زندگی می كنند.
سرلشكر صفوی خاطرنشان كرد: اما رأی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ به علت تصمیمات و كارهای احمقانه و غیرعقلانی اش ریزش كرده است. همواره صهیونیست ها و آیپك از ترامپ تأثیرگذار بوده اند. آنها یا مشاوران ترامپ هستند یا نفوذی هایی كه در نزدیك او قرار دارند.
وی تاكید كرد: با این اعلام و بیانیه بسیار خطرناك و تروریست خواندن سپاه، آمریكایی ها مجبور هستند طی واكنش نیروهای مسلح ایران، غرب آسیا را ترك كنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس توضیح داد: نظامیان آمریكا مفاهیمی را كه ما به زبان می آوریم می فهمند. با این اعلامیه عمر ننگین صهیونیست ها كوتاه تر شد. قدرت ملی و همبستگی ارتش و سپاه، مجلس و دولت به دنبال اعلام این بیانیه افزایش پیدا كرد و وضع ژئوپلیتیك در ایران تغییر پیدا كرد.
سرلشكر صفوی اظهار داشت: آمریكا در سیاست خارجی خود نسبت به ۴۰ سال قبل ناكارآمدتر شده است و از نظر عقلی، سیاسی، مدیریتی و اخلاقی بدترین رئیس جمهور آمریكا، ترامپ است. امیدواریم مردم آمریكا، عقلای این كشور و كنگره آمریكا با تصمیمات ترامپ موافق نباشند و به او رأی ندهند چون كه او یك لات بیزینسمن و بی اخلاق است. ترامپ آنقدر بی اخلاق و بی تدبیر است كه حتی در سیل اخیر اجازه نداد كمك های مالی به سیل زدگان به ایران برسد.
وی اظهار داشت: خدا را شكر می نماییم كه دشمنان ما را افرادی جاهل قرار داده است. دشمنی آمریكا با ملت ایران در جریان مذاكرات هسته ای و برجام، تحریم ها با سپاه و ملت سبب خیر و بركت می شود.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بیستمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و گرامیداشت شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح با حضور امیر سرلشكر عبدالرحیم موسوی فرمانده كل ارتش، امیر سرلشكر حسنی سعدی، سرلشكر فیروزآبادی، سرلشكر سیدیحیی صفوی، سردار مرتضی قربانی، سردار علی فضلی، سردار نائینی، سردار عبداللهی، امیرسرتیپ دادبین و تعداد دیگری از پیشكسوتان ارتش و سپاه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار گردید.



1398/01/21
14:43:32
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: زندگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳