انجمن بین المللی مستند برندگان سال را معرفی کرد

انجمن بین المللی مستند برندگان سال را معرفی کرد

راستابلاگ: سی و هشتمین دوره جوایز انجمن بین المللی مستند (IDA) با اعطای جوایز اصلی به مستند «همه آنچه نفس می کشد» اجرا شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ورایتی، مستند «همه آنچه نفس می کشد» به کارگردانی «شوناک سن» محصول مشترک هند، آمریکا و بریتانیا جایزه بهترین مستند بلند، کارگردانی، تدوین و همین طور جایزه ویژه «پر لورنتز» را از آن خود کرد.
جایزه بهترین مستند چند قسمتی هم به «بیا درباره ی کازبی حرف بزنیم» رسید و «Haulout» هم برنده جایزه بهترین مستند کوتاه شد. امسال مستند «من اهتمام میکنم فراموش نکنم» ساخته پگاه آهنگرانی هم یکی از نامزدهای بخش مستند کوتاه این جوایز بود.
لیست کوتاه و نامزدهای امسال جوایز انجمن بین المللی مستند توسط کمیته های مستقلی متشکل از ۳۱۰ مستندساز، فعالان، منتقدان و کارشناسان عرصه سینمای مستند از ۵۲ کشور انتخاب شدند. انجمن بین المللی مستند امسال در مجموع ۸۰۶ اثر در شاخه های مختلف دریافت کرد که ۴۰ درصد آنها پروژه های بین المللی ساخته شده یا تولید مشترک از ۸۶ کشور بودند.
در سایر بخش ها جایزه بهترین نویسندگی اثر مستند به «آتش عشق» رسید و این مستند جایزه بهترین فیلمبرداری را نیز به خود اختصاص داد.
مراسم اعطای جوایز سالانه انجمن بین المللی مستند روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) در لس آنجلس برگزار گردید.





1401/09/20
15:06:14
5.0 / 5
587
تگهای خبر: بین المللی , سینما , فیلمبرداری , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲