برگزاری نشست معرفی و بررسی کتاب به سمت ابدیت

برگزاری نشست معرفی و بررسی کتاب به سمت ابدیت

به گزارش راستابلاگ، نشست معرفی و بررسی کتاب«به سوی ابدیت»؛ بر مبنای زندگی سرلشکر شهید مدافع حرم حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی به قلم زینب بیش بهار در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در این جلسه، علی الله سلیمی، نویسنده و منتقد ادبی بعنوان کارشناس کتاب به معرفی اثر؛ «به سوی ابدیت» می پردازد. همینطور اکبر رضایی از دوستان نزدیک شهید و محمدامین استوار محمودآبادی فرزند شهید به بیان خاطراتی از وی می پردازند.

شهید حاج عبدالرسول استوار محمودآبادی از شاگردان و نزدیکان شهید محراب، آیت الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم خاندان (ع) در مقابل گروههای تکفیری دوشادوش سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت.
وی در دوران دفاع مقدس هم حضوری فعال داشت و بارها عازم جبهه های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن(ع) بعنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر به دفاع از کشور پرداخت.
این نشست، چهارشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.




منبع:

1401/06/29
22:16:57
5.0 / 5
427
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱