مدیرعامل صندوق اشتغال و كارآفرینی بنیاد شهید مطرح كرد:

لزوم تواندمندسازی ایثارگران به وسیله پشتیبانی از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

لزوم تواندمندسازی ایثارگران به وسیله پشتیبانی از طرحهای خوداشتغالی و کارآفرینی

به گزارش راستابلاگ، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: باید از ظرفیت های بالای ایثارگران استفاده و پشتیبانی لازم با هدف توانمندسازی آنان صورت پذیرد.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا محمدی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد استان با سیدمحمد اسحاقی، معاون امور اقتصادی استاندار گیلان دیدار نمود.

وی در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت پشتیبانی از طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی ایثارگران اظهار داشت: باید از ظرفیت های بالای این قشر از جامعه استفاده و پشتیبانی لازم به منظور توانمندسازی آنان صورت پذیرد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه باید نگاه به جامعه ایثارگری متفاوت باشد، تصریح کرد: این افراد همه دارایی و داشته های خویش را در راه حفظ نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه همه ما یاری کردن آنان است.


محمدی سپس در آیین افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمام حضور یافت و ضمن اشاره به این که سازمان به سمت هوشند شدن و چابک سازی درحال حرکت است اضافه کرد: هدف نهایی این امور عرضه بیشترین نوع خدمات به بهترین شکل امکان دارد. بنیاد پلی میان جامعه ایثارگری و سایر دستگاههای اجرایی می باشد و همه مسؤلان و نهادها وظیفه دارند تا در خدمت رسانی و رفع دغدغه های این قهرمانان ملی و خانواده هایشان نهایت تلاش خویش را بکار برند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با خانواده شهید «محمدرصا یعقوبی» دیدار و با ادای احترام به این خانواده معظم اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و اقتدار امروز نظام عزیز اسلامی ثمره از خودگذشتگی چنین ولایتمدارانی است که از با ارزشترین دارایی خود در راه دفاع از اسلام گذاشتند.

وی از جانباز «حسین ابراهیم زاده» هم عیادت و جانبازان را نوری برای هدایت نسل های آینده انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: جانبازان و آزادگان باتحمل رنج های ناشی از صدمات جنگ همچنان پرصلابت در پشتیبانی از آرمان های انقلاب عزیز ایستاده اند و این نشان از حقانیت نظام اسلامی دارد.

گلباران مزار شهدای شهرستان رشت و بازدید از طرح های کارآفرینی ایثارگران از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی به گیلان بود.



1401/06/06
23:32:02
5.0 / 5
3901
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , سازمان , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲