مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان:

امداد رسانی به ۵ حادثه رانندگی

امداد رسانی به ۵ حادثه رانندگی

به گزارش راستابلاگ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با اعلان اینکه طی سه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی جاده ای در استان امداد رسانی شده است، اظهار داشت: در مجموع این حوادث دو نفر جان خودرا از دست دادند.



مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که هلال احمر استان سمنان از یکم لغایت سوم شهریور ماه در مجموع به پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی لازم را کرده است، اظهار داشت: این حوادث ۹ مصدوم بر جای گذاشته است که توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی ضمن بیان این که طی این سه روز اخیر دو نفر جان خودرا در حوادث رانندگی از دست دادند، اضافه کرد: از بین این حوادث دو حادثه واژگونی خودرو منجر به فوت، یک مورد تصادف زنجیره ای و دو مورد دیگر برخورد دو خودرو با یکدیگر را در بر دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اعلان اینکه ساعت ۱۸: ۴۴ روز پنج شنبه سوم شهریور ماه یک مورد واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۶۲ محور سمنان_دامغان به وقوع پیوست، اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت یک نفر سرپایی درمان و سه نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.
محمد خانی با اعلان اینکه ۵: ۳۰ بامداد روز پنج شنبه سوم شهریور ماه نیز وقوع تصادف زنجیره ای کیلومتر هفت محور ایوانکی_تهران به هلال احمر گزارش شد، اشاره کرد: این حادثه مصدوم و فوتی نداشت و تنها خودرو ها لطمه دیدند.
وی با اعلان اینکه اول شهریور ماه سال جاری واژگونی پیکان وانت کیلومتر ۸۷ محور سمنان_دامغان یک فوتی و یک مصدوم داشت، اضافه کرد: تصادف موتور سیکلت با پژو ۴۰۵ روستای نردین بخش کالپوش میامی و تصادف ۲۰۶ با سورنتو کیلومتر ۵۴ محور سمنان _دامغان به ترتیب یک و سه مصدوم بر جای گذاشت.

1401/06/04
11:47:05
5.0 / 5
564
تگهای خبر: گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱