یدالله شادمانی در گفت وگو با راستابلاگ

من بهادر خان نون خ هستم!

من بهادر خان نون خ هستم!

به گزارش راستابلاگ، یدالله شادمانی، بازیگر سریال «نون خ» که این روزها تقریباً از بازیگران پرکار تلویزیون شناخته می شود، درباره ی شروع فصل جدید «نون خ» سعید آقاخانی اظهار داشت: «نون خ ۴» ان شاءالله از شهریور امسال و تا اختتام تابستان کلید می خورد و من هم نقش بهادر خان را ادامه خواهم داد.


شادمانی که از حضورش در فصل جدید «نون خ» خبر داد، معتقد است: اگر تلویزیون از افراد باتجربه ای همچون سعید آقاخانی که خودش را به مردم ثابت کرده استفاده نماید، بطور قطع می تواند مخاطبان گذشته اش را به دست بیاورد.
یدالله شادمانی که در فصل اول سریال «مستوران» ایفای نقش داشت، در گفت وگویی با ایسنا از حضورش در فصل دوم این مجموعه و ادامه دار بودن نقشش اطلاع داد.
وی اظهار داشت: مدتی است مشغول بازی در فصل دوم «مستوران» هستم. به نظرم «مستوران» تجربه خیلی خوب و جالبی بود. همان گونه که دیدید نقش یک موجود دیوصفت را داشتم که روی شانه حمیدرضا آذرنگ(بازیگر) می نشست و ایشان را تحت کنترل خودش می گرفت، از او بیگاری می کشید و کتکش می زد. در کل نقشم تخیلی بود اما خیلی دوستش داشتم و به نظرم جالب بود. در فصل دوم این مجموعه هم هستم و بیشتر با خانم رابعه اسکویی بازی دارم. امیدوارم مخاطبان این مجموعه را پسندیده باشند.
شادمانی سپس در رابطه با حضورش در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی هم توضیح داد: در این مجموعه هم نقش پدر خانواده را دارم که پسرش در زندان است و به علت شرایط کرونا از زندان آزاد می شود، باردیگر به سمت کار خلاف می رود و.... من در این سریال نقش یک پدر آلزایمری و فراموش کار را باز می کنم. در مجموع پنج جلسه بیشتر در «آزادی مشروط» حضور نداشتم اما در کل تجربه کار با آقای ده نمکی بسیار عالی بود، ایشان انسان فرهیخته، صبور و خوش اخلاقی هستند.
یدالله شادمانی در نون خ


منبع:

1401/05/28
17:13:15
5.0 / 5
590
تگهای خبر: بازیگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴