فرزند خنیاگر به صحنه می آید

فرزند خنیاگر به صحنه می آید

به گزارش راستابلاگ، شکرخدا گودرزی این روزها مشغول تمرین و آماده سازی نمایش تازه خود است که مقرر است پاییز سال جاری به صحنه برود.


این کارگردان تئاتر در رابطه با این اثر نمایشی به ایسنا می گوید: نمایش «فرزند یک خنیاگرم» را با نگاهی به داستان شغاد در شاهنامه نوشته ام و از اسفند سال قبل تمرین آنرا شروع کرده ام.
او در رابطه با زمان و مکان اجرای این نمایش توضیح می دهد: بر مبنای صحبتی که با آقای گله دارزاده، مدیر پیشین تئاتر شهر و تفاهمنامه ای که با این مجموعه داشتیم، مقرر است نمایش ما آبان سال جاری در تالار چهارسو به صحنه برود. هم اکنون کار را به تئاتر شهر ارائه کرده ایم و مشغول پیمودن مراحل اداری هستیم.
گودرزی اضافه می کند: بازیگران این نمایش گروهی از هنرجویان جوانی هستند که در موسسات متعدد داشته ام ولی دیگر عوامل اجرایی، همگی حرفه ای هستند. اما در کل این نمایش یک کار تجربی به شمار می آید.
در اجرای این اثر نمایشی، سعید ذهنی بعنوان آهنگساز، رضا مهدی زاده بعنوان طراح صحنه، مژگان عیوضی بعنوان طرح لباس، احمد سیاه رستمی بعنوان طراح حرکت و یوحنا حکیمی بعنوان چهرپرداز، گودرزی را همراهی می کنند. همینطور سحر یافتیان دستیار کارگردان و برنامه ریز این اثر نمایشی است.




1401/05/26
09:56:20
5.0 / 5
431
تگهای خبر: بازیگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳