سرهنگ شیرانی خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی ترددها در جاده ها

افزایش ۳۰ درصدی ترددها در جاده ها

به گزارش راستابلاگ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از 30 درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی آگاهی داد و اظهار داشت: از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد، 260 هزار خودرو از تهران خارج شده است.



سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سفرها از سه شنبه تا پنجشنبه اظهار داشت: ۲۶۰ هزار خودرو از تهران در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۳ مرداد (سه شنبه تا پنجشنبه) خارج شده اند.
وی اضافه کرد: شاهد افزایش سفر در جاده های منتهی به شهرهای زیارتی مانند قم و مشهد هستیم اما این نکته را باید بگویم که ترددها به حدی نرسیده است که پلیس بخواهد در جاده ها محدودیت بوجود آورد.
پیش بینی پلیس: مشکل ترافیکی در جاده های منتهی به شهرهای زیارتی در تاسوعا و عاشورا نداریم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار داشت: جاده های این شهرها کشش این میزان از خودرو را دارند و پیش بینی پلیس این است که حتی در ایام تاسوعا و عاشورا مشکل خاصی در جاده های این شهرها نداشته باشیم.
شیرانی بیان کرد: با اهمیت ترین ترافیک ها در محدوده های حرم و داخل شهرهاست که البته تمهیدات لازم از طرف پلیس راهور هر شهر و استان برای این روزها در نظر گرفته می شود.
وی بیان کرد: پیش بینی های پلیس راهور برمبنای الگوهای سفر و داده هایی است که از سامانه های تردد شمار در چند روز گذشته استخراج شده است.


منبع:

1401/05/14
22:09:19
5.0 / 5
601
تگهای خبر: سفر , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳