رییس بنیاد شهید:

ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی گردد بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می کند

ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی گردد بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می کند

به گزارش راستابلاگ مرکزی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با اعلان اینکه احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است، اظهار داشت: ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی گردد بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می کند.


سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه ۱۵ مرداد در یادواره افلاکیان روستای وفس اظهار نمود: برگزاری این یادواره شهدا، سبب احیا و حفظ نام شهدا و یادآور قهرمانانی است که می شود به آنها افتخار کرد، شهدا انسان هایی عادی هستند که باتوجه به خدا واجد درجات فوق العاده ای شدند که می توانند چراغ راه باشند.
وی با اعلان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، خود مسیر شهدا را رفت، اظهار داشت: احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است، ماموریت شهدا با شهادت تمام نمی گردد بلکه در طول تاریخ ادامه پیدا می کند.
معاون رییس جمهور اشاره کرد: انسان ها در طول زندگی تلاش نموده و مسیری را طی می کنند تا به یک نقطه ای در آینده برسند، شهدا نیز همچون کسانی هستند که مرگ آنها تاجرانه است و اینطور نیست که بیهوده بمیرند بلکه حرکت شان همراه با کمال است.
قاضی زاده هاشمی افزود: یکی از اقدامات شهدا الگودهی است و در یادواره شهدا تلاش می شود این مسیر مورد توجه مردم قرار گیرد.
وی بیان کرد: در خیلی از گرفتاری های کشور و مسایل و مشکلاتی که شیعیان در جهان پیدا می کنند، شهدا نقش مهمی در گشایش و بازکردن مسیرها دارند، وقتی یک بن بست ایجاد می شود شهدا برای حصول نتیجه مسیر را نشان داده و بن بست ها را کنار می زنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر این که شهدا پرچمدار هستند، افزود: شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان می دهند و مردم ایران نیز به جهان این راه را نشان می دهند. ملت ایران در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته اند.
وی افزود: مردم ایران با شهدا مانوس هستند و یادواره های زیادی در شهرها و روستاهای ایران برگزار می گردد.
یه گزارش ایسنا در این آیین از خانواده شهدای جاویدالاثر وفس نیز تقدیر گردید.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسافرت به استان مرکزی با خانواده شهید جاوید الاثر علی اصغر آهنگرانی فراهانی دیدار نمود.




منبع:

1401/05/14
13:52:11
5.0 / 5
565
تگهای خبر: زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴