بازگشت رشته همخوانی و مدیحه سرایی خواهران به مسابقات قرآنی

بازگشت رشته همخوانی و مدیحه سرایی خواهران به مسابقات قرآنی

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از بازگشت رشته همخوانی و مدیحه سرایی خواهران به مسابقات قرآنی اطلاع داد و اظهار داشت: مرکز امور قرآنی 92 مأموریت مهم ملی را راهبری می کند که تنها یکی از این مأموریت ها برگزاری مسابقات قرآن است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، نشست اساتید و داوران قرآن کریم بانوان بمنظور هم اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی حوزه بانوان توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران برگزار بامداد امروز در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد.
حمید مجیدی مهر رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت انتقاد از فعالیت ها و برنامه های این مرکز اظهار داشت: ما نقش تسهیل کننده داریم و اهتمام داریم باتوجه به اسناد بالادستی با کیفیت ترین کارهای قرآنی را ارائه دهیم.
وی افزود: مرکز امور قرآنی ۹۲ ماموریت مهم ملی را راهبری می کند که تنها یکی از این ماموریت ها برگزاری مسابقات قرآن است.
مجیدی مهر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تصمیمات ما در مرکز امور قرآنی فقط مربوط به آقایان نیست. بحث اضافه شدن رشته ترتیل خواهران به مسابقات بین المللی قرآن و بازگشت رشته همخوانی و مدیحه سرایی خواهران به مسابقات قرآنی نشان میدهد که در زمینه بانوان اتفاقات مهمی در مدار فعالیت مرکز امور قرآنی قرار گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اشاره نمود و اضافه کرد: این طرح در دو دوره برگزار شده است و کسی هم معتقد نیست که نقصی در آن وجود ندارد. کمیته ای درحال بررسی ابعاد مختلف این طرح است و به اعتقاد من طرح سوم ساماندهی داوران نظر بسیاری از منتقدین را جلب خواهدنمود که هم کرامت داوران در آن حفظ شده و هم به ماموریت های سازمان توجه شده است.
گفتنی است، در این جلسه که توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران انجام شد ۴۰ نفر از اساتید و داوران قرآن کریم بانوان بمنظور هم اندیشی پیرامون مسائل مختلف قرآنی حوزه بانوان خصوصاً ایجاد هماهنگی، انسجام و ساماندهی در امور داوری قرآن کریم در بخش بانوان حضور داشتند.



1401/04/08
23:45:27
5.0 / 5
626
تگهای خبر: بین المللی , سازمان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱