رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره):

مدارس همدل فرصتی برای پشتیبانی از دانش آموزان محروم است

مدارس همدل فرصتی برای پشتیبانی از دانش آموزان محروم است

مشهد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: مدارس همدل در واقع فرصتی برای پشتیبانی از دانش آموزان محروم و نیازمند اما با استعداد با همراهی وزارت آموزش و پرورش هستند.



به گزارش راستابلاگ به نقل از مهر، مرتضی بختیاری ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل در مشهد اظهار نمود: بین ۷۳۰ تا ۷۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سرتاسر کشور دانش آموز هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان نمود: همینطور ۵۲ هزار دانشجو و ۶ هزار مددجوی نخبه در کشور وجود دارد که ظرفیت زیادی برای رشد و ترقی دارند.
وی اظهار داشت: در چارچوب طرح مدارس همدل که اجرای آن از سال ۱۳۹۹ شروع شد مدارس هیأت امنایی و غیرانتفاعی برای ثبت نام از دانش آموزان با استعداد زیر پوشش این نهاد اقدام نمودند که در گام نخست سه هزار و ۳۰۷ مدرسه غیردولتی، نمونه دولتی و هیأت امنایی، تحصیل بیشتر از هفت هزار دانش آموز زیر پوشش را قبول کردند.
بختیاری اضافه کرد: این تعداد دانش آموز طی سال قبل به حدود پنج هزار مدرسه با حدود ۱۵ هزار دانش آموز رسید که این شمار روز به روز هم در حال افزایش می باشد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار نمود: با عنایت به همراهی مدارس و همکاری خوب وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید افزایش شمار دانش آموزان این مدارس به ۲۵ هزار نفر هدف گذاری شده است.

1401/04/07
08:59:57
5.0 / 5
599
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱