همایون شجریان تعداد شبهای برگزاری کنسرت خویش را افزایش داد

همایون شجریان تعداد شبهای برگزاری کنسرت خویش را افزایش داد

راستابلاگ: همایون شجریان طی سال جاری پستی در حساب رسمی خود در اینستاگرام علل اختلال در سایت بلیط فروشی کنسرتش را توضیح داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، شجریان نوشت: «مخاطبان محترم با سپاس از مهر و لطف شما بعد از پیش آمدن اتفاق های روز ۲۲ خرداد در سایت تیوال گزارشی از مبحث را به استحضار علاقه مندان می رسانم سایت تیوال با آگاهی از اشتیاق مخاطبان آمادگی لازم برای رجوع چندین برابر نسبت به پیشینه ظرفیت فروش را با ارتقاء و افزایش امکانات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده بود. از آنجائیکه تعداد رجوع کنندگان روز یکشنبه ۲۲ خرداد در همان ثانیه های اولین بسیار فراتر از تصور به بیشتر از ۱۵ برابر رسید، این سایت با کندی مواجه گردید که بلافاصله تصمیم به توقف فرآیند فروش گرفته شد. با عنایت به مبحث فوق در زمان کوتاه باقی مانده تا شروع اجرای کنسرت ها چند راه کار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.
۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از پنج اجرا به ۱۱ اجرا در تیر ماه افزوده شد.
۲. سایت تیوال باردیگر نسبت به ارتقا بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام نمود.
۳. از آنجائیکه بخش جدی از مشکل پیش آمده به علت رجوع همزمان علاقه مندان در راس ساعت اعلام شده بود برای مدیریت این مورد و پرهیز از ترافیک لحظه ای بیش از حد علاقه مندان می توانند به فراخور در روز سه شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیط به سایت تیوال رجوع نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی گردد.
با سپاس و امید دیدار شما عزیزان»




منبع:

1401/03/24
08:26:14
5.0 / 5
648
تگهای خبر: سایت , سخت افزار , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳