در حال به روزرسانی است

در نشست نجلا ۲ چه گذشت؟

در نشست نجلا ۲ چه گذشت؟

به گزارش راستابلاگ نشست خبری سریال «نجلا۲» یکشنبه - ۱۸ اردیبهشت - در ساختمان روابط عمومی کل سازمان صداوسیما برگزار گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در این جلسه مسعود کریمی خضراء سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه، خیرالله تقیانی پور کارگردان، سید حسین امیر جهانی نویسنده و آرش ظلی پور، سوگل طهماسبی، محیا دهقانی، مرتضی شاه کرم، مصطفی ساسانی و محمد شهبازی، از بازیگران این سریال، حضور داشتند.
در ابتدای این نشست، بازیگران و عوامل که پیش تر در واحد ۱۶۲ پاسخگوی مخاطبان سریال بودند، از میزان استقبال بینندگان ابراز شادمانی و عنوان کردند که مخاطبان از شهرهای مختلف و در سنین مختلف با آنها تماس گرفته اند و برخی خواهان ساخت نجلای ۳ شده اند.
مصطفی ساسانی که ایفاگر نقش عطا در سریال نجلا است، اظهار داشت: مخاطبان با دقت زیادی سریال را می دیدند. حتی به من گفتند چرا در سکانس آخر عطا به جای این که دنبال برادرش عبد بگردد، فقط دعا می کند. خیلی برایم عجیب بود که تماشاگران انقدر دقت دارند و اگر راضی نشوند به زبان می آیند. این کار سبب می شود ما خیلی با دقت کارمان را انجام دهیم و برای هر سکانس انگیزه ی درستی داشته باشیم.
مسعود کریمی خضراء، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه هم اظهار داشت: تولید سختی بود. به همه عوامل خدا قوت می گویم. در این سریال همه آچار فرانسه بودند؛ کارگردان بازی کرد، طراح لباس بازی کرد. البته این از فقر امکاناتمان هم بود که جای طلب حلالیت دارد. آقای امیر جهانی نگاه دقیق و درستی به این سریال داشت و آقای تقیانی پور آنرا درست اجرا کرد. کار نگاه نویی بود که ما به روز های آغازین جنگ داشتیم. از چند ماه پیش از جنگ تحمیلی به بافت اجتماعی دو ملت ایران و عراق پرداختیم که حدودا در فضای سریال بدیع بود. ۴۰ روز ابتدایی جنگ و تقریب بین خانواده ها و تأثیر این نزدیکی ها در فرآیند جنگ که برداشتی آزادانه از سمت آقای امیر جهانی از حقیقت تاریخی این مرز و بوم بود.
او اضافه کرد: جایی که افسر ارشد استخباراتی توسط نیروهای حزب الدعوه به کشور ما آورده می شود، رگه هایی از حقیقت در تاریخ ابتدایی جنگ دارد. حتی در سریال جاهایی اسمی از شهید حسن باقری داشتیم. باز پرداختن به حزب الدعوه عراق و نزدیکی این جریان سیاسی به گفتمان انقلاب، نکات محتوایی جدی و قوی بود که سبب شد سریال «نجلا» که یک عاشقانه قوی را هم رقم زد، از مخاطب خوبی برخوردار باشد. رضایت مردم برای ما مشهود بود. حتی اگر یک شب سریال به پخش نمی رسید، همان شب اعتراض های مخاطبان به ما می رسید.
این گزارش تکمیل می شود...



منبع:

1401/02/18
15:28:32
5.0 / 5
847
تگهای خبر: بازیگران , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲