شیشلیک برای اکران نوروزی مجوز می گیرد؟

شیشلیک برای اکران نوروزی مجوز می گیرد؟

به گزارش راستابلاگ فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان متقاضی اکران نوروزی ۱۴۰۱ شد اما گفته می شود، این فیلم هم با وجود داشتن پروانه نمایش باید از فیلتر مدیران جدید سازمان سینمایی بگذرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، محمد حسین مهدویان که سال جاری فیلم «بازنده» را در جشنواره فجر داشت، سال قبل با فیلم «شیشلیک» در این رویداد شرکت کرده بود و گفته می شد قبل از جشنواره فجر چهلم و در پاییز۱۴۰۰ برای اکران آن آمادگی وجود داشت.
این فیلم با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی یکی از فیلم هایی نام برده می شد که برای رونق گیشه سینما کمک کننده است و حالا بعد از یک سال محمد شایسته، مدیر دفتر پخش «شایسته فیلم» به ایسنا می گوید که برای اکران نوروزی این فیلم آماده و متقاضی است.
چند روز قبل شورای صنفی نمایش اعلام کرد، فیلمهای متقاضی اکران نوروزی درخواست خویش را اعلام کنند اما نکته ای که درباره شیشلیک وجود دارد این است که این فیلم با وجود دریافت مجوز از شورای قبلی پروانه نمایش در شهریور ماه سال جاری، باید در شورای جدید هم بازنگری شود و در صورت تایید روانه اکران شود، که فعلاً معلوم نیست آیا سرنوشت آن مثل «چپ راست» می شود یا دیگر فیلمهای مجوزداری که تایید شدند.
«شیشلیک» نوشته امیر مهدی ژوله و به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری نخستین کمدی مهدویان با نگاهی انتقادی به مسائل اجتماعی است که رضا عطاران، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم پور، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه لقا باقری و عباس جمشیدی در آن بازی کرده اند.
این فیلم به قول کارگردانش در جشنواره فجر گرفتار ممیزی های فراوان شد و مهدویان ابراز امیدواری کرده بود که این ممیزی ها در اکران عمومی بیشتر نشود.
فیلم دیگری که بعنوان متقاضی اکران نوروزی مطرح شده «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان است که داستان یک مامور امنیتی و نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی را به تصویر می کشد. امیر جدیدی و ساعد سهیلی نقش های اصلی فیلم را ایفا کرده اند.





1400/11/21
15:27:53
5.0 / 5
633
تگهای خبر: اكران , جشنواره , سازمان , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲