سرپرست امور شركت ها و موسسات دانش بنیان مطرح كرد

لزوم توسعه فرهنگ دانش بنیان در استان ها، شركت های دانش بنیان بهترین نماد اقتصاد مقاومتی هستند

لزوم توسعه فرهنگ دانش بنیان در استان ها، شركت های دانش بنیان بهترین نماد اقتصاد مقاومتی هستند

راستابلاگ: سرپرست امور شركت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ دانش بنیان در استان ها، اظهار داشت: شركت های دانش بنیان از بالاترین شاخصه های اقتصادی مقاومتی برخوردار می باشند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سید محمد صاحبكار خراسانی در سی ویكمین نشست سراسری رؤسای بنیادهای نخبگان استانی با اشاره به نقش مهم شركت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی كشور، اظهار نمود: این شركت ها از بالاترین شاخصه های اقصادی مقاومتی برخوردار می باشند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ دانش بنیان در استان ها، اضافه كرد: روند فعالیت ها باید به گونه ای باشد كه دستگاه های درون استانی درباره نقش و اهمیت این شركت ها توجیه شوند.

صاحبكار خراسانی افزود: شركت های دانش بنیان یكی از بهترین نمودهای كار گروهی در فضای علمی و فناوری است كه در سند استراتژیك كشور در امور نخبگان باز به آن اشاره شده است.

سرپرست امور شركت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح كرد: دانش بنیان شدن، فرآیندی پویا است كه هم ورودی و هم خروجی دارد. در واقع برای دانش بنیان شدن شركت ها باید از استانداردهای لازم برخوردار شوند.

در بخش دیگری از این نشست، صاحبكار ضمن تشریح نحوه ثبت نام، ارزیابی و توسعه شركت های دانش بنیان، اظهار نمود: نمایش مشاوره ها و سیاست تسهیل گری در همه حوزه های مرتبط به شركت های دانش بنیان مانند موضوعات بیمه ای، امور گمركی و مالیاتی، نظام وظیفه تخصصی و ارتقای اعضای هیت علمی، همچون مواردی است كه برای توسعه شركت های دانش بنیان در حال انجام می باشد.




1397/12/25
22:15:34
5.0 / 5
4794
تگهای خبر: شركت , فرهنگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴