معرفی ۱۰ فناوری لبه دانش در نمایشگاه علوم شناختی

معرفی ۱۰ فناوری لبه دانش در نمایشگاه علوم شناختی

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تشکیل 50 شرکت در این عرصه در کشور آگاهی داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه 10 فناوری لبه دانش عرضه شده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا دکتر مجید نیلی احمد آبادی امروز در حاشیه بازید معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری از نمایشگاه فناوری های علوم شناختی در جمع خبرنگاران حوزه علوم شناختی را حوزه وسیعی دانست که از سالمندان شروع می شود و تا فناوری های مغز و ماشین ادامه می یابد.
وی افزود: بزرگترین اثر علوم شناختی در ارتقای سرمایه علوم شناختی است و در این عرصه شرکت های مختلفی در کشور راه اندازی شده و پژوهشگران زیادی نیز در این عرصه فعال شدند و تعدادی از خدمات و محصولات آنها امروز ارائه شده است.
نیلی افزود: هم اکنون حدود ۵۰ شرکت در این عرصه در کشور راه اندازی شده که ۲۲ محصول و ۱۰ فناوری لبه دانش از این شرکتها امروز ارائه شد.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، امروز طی مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دکتر نیلی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از ۲۲ طرح فناورانه حوزه علوم شناختی در خانه نوآوری ایران سالن 37A در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی گردید.




1400/11/03
14:15:57
5.0 / 5
927
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , رونمایی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴