جزییات اعطای بورسیه تحصیلی مجارستان به دانشجویان دکتری تخصصی

جزییات اعطای بورسیه تحصیلی مجارستان به دانشجویان دکتری تخصصی

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی(Ph. D.) و دوره های تکمیلی برای سال تحصیلی 2023-2022 موافقت نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی(Ph. D) و دوره های تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موافقت نموده است.
بر این اساس علاقمندان استفاده از این بورس در رشته های علوم پزشکی می توانند با مراجعه به آدرس https: //stipendiumhungaricum.huapply و https: //apply.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام رشته ‏ های مربوطه در دانشگاه‌ ای مورد تائید وزارت متبوع (بر اساس آخرین فهرست دانشگاه های مورد تائید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی) حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ اقدام نمایند.
متقاضیان مقطع دکترای تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت نموده و ضمیمه مدارک کنند.
بعد از ثبت نام در سایت مذکور، لازم است متقاضیان فرم های پیوست را تکمیل نموده و به آدرس پست الکترونیک eda@behdasht. gov. ir ارسال کنند. اضافه می نماید متقاضیان ملزم به ارسال درخواست های خود صرفا" بوسیله آدرس ایمیل شخصی خود می باشند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.
بعد از اختتام مهلت مقرر به هیچ نوع درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقبا" اعلام خواهد شد. انتخاب متقاضیان برمبنای سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر سوابق و توانمندی های علمی، و همین طور معیارهای ارزشیابی خود دانشگاه پذیرنده در کشور مجارستان، انجام می گیرد.



1400/10/06
21:35:46
5.0 / 5
894
تگهای خبر: تخصصی , خدمات , دانشگاه‌ , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱