معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای:

دانشگاه فنی حرفه ای جزو تاثیرگذارترین دانشگاه های ایران در اشتغال است

دانشگاه فنی حرفه ای جزو تاثیرگذارترین دانشگاه های ایران در اشتغال است

به گزارش راستابلاگ خراسان رضوی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار داشت: این دانشگاه جزو تاثیرگذارترین دانشگاه های ایران در اشتغال است. دانشگاهی که خلاء نیروی انسانی بین کارگر ساده و مهندس را با تربیت نیروی انسانی ماهر پر می کند.



دکتر غلامرضا زمانی، امروز ۱۰ آذرماه، در اختتامیه نشست سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه‌ نی وحرفه ای کشور که در دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار نمود: این دانشگاه، جزو تاثیرگذارترین دانشگاه های ایران در اشتغال است. دانشگاهی که خلاء نیروی انسانی بین کارگر ساده و مهندس را با تربیت نیروی انسانی ماهر پر می کند و صاحبان مشاغل و افراد نیز به دنبال همین هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به بازدیدی که از بندر کنگان در نزدیکی عسلویه داشتیم، مسئولان آنجا تمام دانشجویان فارغ التحصیل در رشته های در رابطه با پالایش را پذیرش می کردند و همه تضمینا به کار گرفته می شدند و به دنبال نیرو هستند. در اقصی نقاط کشور نیز همین طور است و باید زمینه ایجاد شود که این دانشگاه گسترش یابد.

زمانی اشاره کرد: باتوجه به قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، ۳۰ درصد کل دانشگاه های کشور باید آموزش مهارتی باشند که هم اکنون حدود ۱۴ درصد به این شکل است که الزامات باید فراهم گردد تا این قانون اجرا شود. همین طور ۵۰ درصد دانش آموزان باید هنرستانی شوند و در کل تفکر خلاقی است که مسئولان از آن برخوردار می باشند. مسئولان ما دلسوزانه می خواهند یک کار زمین مانده و نصفه کاره را به اختتام برسانند و راه حل عرضه کنند و ۶۰۰۰ پرسنل این دانشگاه آماده اند که این سیاست ها را به اجرا بگذارندو در مرحله اول باید باوری در متولیان این امر شکل گیرد که این مسیر درستی است.

زمانی با اشاره به این که «همه تلاش ها صورت گرفت تا مقدمه ای برای الزاماتی که نیاز است فراهم شود»، افزود: کشور ما در جنگ اقتصادیست اما پایه ریزی این اقدامات انجام شده است و در آینده مطمئنا از این دانشگاه خبرهای بهتر و شایسته تری دریافت خواهید کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد: امسال حدود ۵۰۰ هزار نفر در کنکور سراسری شرکت نکردند اما همین دانشگاه نسبت به سال قبل ۳۰ هزار دانشجو بیشتر ثبت نام داشت و شاید ۸۰ درصد این موفقیت از آن خود خانواده ها و مشورت های آنان به دانشجویان بود و این سیگنال مثبتی است که خودش را در آینده نشان خواهد داد.





منبع:

1400/09/10
23:05:10
5.0 / 5
1049
تگهای خبر: دانشگاه‌ , شركت , كنكور , مهارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳