گفت و گو با نیما رئیسی در سریالیست

گفت و گو با نیما رئیسی در سریالیست

راستابلاگ: برنامه ˮسریالیستˮ میزبان نیما رئیسی و سعید زارعی از بازیگران سریال ˮزندگی زیباستˮ و محمدرضا ورزی، کارگردان سینما و تلویزیون می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در قسمت پنجشنبه شب، 20 آبان ماه برنامه "سریالیست"، پدرام کریمی با دو بازیگر سریال "زندگی زیباست" گفت و گو می کند و همین طور محمدرضا ورزی از ساخت مینی سریال در تلویزیون می گوید.
نیما رئیسی و سعید زارعی، بازیگران سریال "زندگی زیباست" میهمانان نخستین بخش از "سریالیست" هستند. سریال "زندگی زیباست" به کارگردانی قاسم جعفری در تیر ماه سال جاری از شبکه دو سیما پخش گردید.
همین طور در بخش نوستالژی، رضا توکلی، بازیگر پیشکسوت به برنامه می آید و از خاطرات سریال های خاطره انگیزی می گوید که در این سالها بازی کرده است.
در بخش پرونده هفته هم محمدرضا ورزی بعنوان میهمان حضور دارد و بعنوان رکورددار ساخت مینی سریال در گفت و گو با پدرام کریمی از خاصیت های این ژانر می گوید.
برنامه "سریالیست" به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه ها ساعت ۲۳ و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.




منبع:

1400/08/20
17:06:12
5.0 / 5
783
تگهای خبر: بازیگران , زندگی , سینما , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱