گردشگران پویا مهمانان جدید هتل ها
راستابلاگ: خراسان رضوی با ورود به دوره ی جدید سفر ماهیت کسب وکار هتلداری تا این اندازه آشکار نبوده و توانایی هتلداران برای فروش، بازاریابی، مدیریت و رشد کسب وکار به این اندازه اهمیت نداشته است. بنا بر این هم اکنون مورد بررسی قرار گرفته است.
به نقل از نیوز، ما بعنوان مردم جامعه می توانیم با دنیای درحال تغییر اطراف سازگار شویم. با این وجود قبل از این هیچ گاه از ما خواسته نشده به این سرعت و به اندازه ۲ سال قبل تغییر داشته باشیم. استفاده از فناوری بالا رفته، کار و زندگی در خانه با هم تداخل پیدا کرده و فاصله گذاری فیزیکی ما را از افراد مورد علاقه مان جدا کرده است اما مواردی وجود دارد که هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر جدید پویا باید در نظر داشته باشند تا عقب نمانند و احساس اعتماد به نفس و کنترل داشته باشند.
به تازگی در پلتفرم SiteMinder گزارشی با عنوان «مسافر پویا: عصر جدیدی از مهمانان هتل» انتشار یافته که در آن بررسی شده چگونه ترجیحات افراد در ۲ سال قبل برای سفر تغییر کرده است و رویکرد جامع به تجارت آنلاین که حالا هتلداران به دنبال آن هستند، ما را وارد عصر جدیدی برای صنعت خواهدنمود که با اهمیت ترین موارد آن در ذیل ارائه شده است:
نیاز به مجموعه وسیع تری از تجهیزات
در حال حاضر مجموعه وسیع تری از تجهیزات مورد نیاز است. اداره یک هتل به وضوح پیچیده تر از جذب میهمانانی است که در ملک شما اقامت کنند. با افزایش نیازها و آگاهی از مهمانان تغییریافته(پویا) برای افزایش کارایی هتلدارانی که مایل به حفظ ارتباط هستند، عملکرد هوشمندانه غیرقابل مذاکره است. حالا هتلداران برای فعالیت در وضعیت فعلی و پویا به طیف وسیع تری از ابزارها مانند ایجاد یک وب سایت جدید، درک قیمت گذاری بین رقبا، گسترش قابلیت ها بوسیله تازه ترین برنامه ها و رتبه بندی خوب در آگهی ها و سایت های جستجو یا پردازش پرداخت ها نیاز دارند.
اعتمادسازی
در حال حاضر باتوجه به تعداد مسافران بیشتری که به دنبال ارتباط مستقیم با هتل ها هستند، ایجاد اعتماد بوسیله هر کانال متعلق به آنان مهم است. روش های دستیابی به این مورد نیز شامل اطمینان از این است که وب سایت شما مملو از محتوای به روز است و به مسافران باهوش امکان می دهد بینش عمیق تری نسبت به پیشنهاد شما داشته باشند؛ یا اطمینان از ایجاد تبلیغات متقاعدکننده و بموقع که نشان میدهد نیازهای مهمانان خودرا درک می کنید.
با افزایش تهدیدات کلاهبرداری شاید نگران کننده نباشد که تنها ۲۱ درصد از مسافران در سراسر جهان هنگام پرداخت هزینه اقامت به ارائه دهنده محل اقامت خود درباره اطلاعات شخصی اعتماد بسیار دارند. با این وجود این مورد اهمیت حیاتی ایجاد یک پروسه پرداخت یکپارچه و ایمن را که می تواند مورد اعتماد مهمانان باشد، برجسته می کند.
تکیه به ارجاعات شفاهی
در این زمان ارجاعات شفاهی اهمیت بیشتری دارد. بطور معمول خانواده و دوستان بیشترین تاثیر در انتخاب مقصد مسافران را خواهند داشت. برای اطمینان از این که این سفارش های شفاهی را به حداکثر میزان خود برسانید، ایجاد برنامه ارجاع به مهمانان برای سفارش به افراد نزدیک و دریافت پاداش حائز اهمیت می باشد. همین طور بسیار مهمست که راهبردهای ارتباطی مناسبی داشته باشید تا هر چه بیشتر کسب وکار خود بررسی کنید برای اینکه در این جا تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
مسیر باز برای داده های میهمانان
راهی باز به روی داده های مهمانان شما وجود دارد. ۸۲ درصد از مسافران در سراسر جهان مخالف استفاده از داده های شخصی برای اقامت بهتر نیستند و این رقم در بازارهای فناوری مانند تایلند به ۹۳ درصد می رسد. این نشان دهنده نیاز بیش از پیش هتلداران به آشنایی بیشتر با داده ها و ترجیحات مهمانان است؛ بدین سبب آنان می توانند پیشنهادات و تجربیات شخصی سازی شده که مسافران پویا می خواهند را ایجاد کنند.
امکان دسترسی و استفاده از داده های افرادی که در ملک شما اقامت دارند، تنها در سال های آتی و برای افرادی که می خواهند جلوتر از مسافران پویا باقی بمانند، اهمیت بیشتری پیدا خواهدنمود.
مشاهده روند تکامل توسط مسافران
مسافران باید بتوانند نحوه تکامل را ببینند. ارائه دهندگان اقامتگاه هایی که می توانند با مهمانان خود در تماس باشند، آن هایی هستند که هم اکنون بیشترین موفقیت را به دست آورده اند. رزرو آنلاین ساده، ایجاد فضایی الهام بخش برای کار، ایجاد ارتباطات عمیق با کسب وکارهای محلی و نشان دادن این که شما یک کسب وکار پایدار ایجاد کردید و آگاه از آب وهوا هستید، همگی از موارد است که می توانید به مسافران ارائه نمایید.
منبع: rastablog.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید