آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت با میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد و امکان ارسال آثار در زمینه های رقابتی مختلف و طبق ضوابط دستورالعمل جشنواره در سامانه جشنواره فراهم گشته است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه‌ هران برگزار می گردد و اختتامیه آن نیز در آذر ماه امسال خواهد بود.

بارگذاری آثار منتخب مرحله دانشگاهی این جشنواره توسط کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها تا ۲۰ مهر ماه در زمینه های رقابتی انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، کتاب، اختراع، بخش ویژه و دانشگاه برتر در سامانه جشنواره به آدرس festival.dmsrt.ir امکان پذیر است.
بخش دبیرخانه اجرائی این جشنواره به دانشگاه تهران سپرده شده است. علاوه بر برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، نشست های تخصصی و همین طور کارگاه های آموزشی با هدف بررسی تجارب و ارائه راه حل ها برای ارتقای نقش و جایگاه انجمن های علمی دانشجویی برنامه ریزی شده است.
جشنواره بین المللی حرکت بصورت سالیانه و با هدف هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی کشور برگزار می گردد و کارهای خلاقانه و برتر انجمن ها بعنوان کارهای الگو و موفق منعکس می شوند.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، علاقه مندان می توانند جهت مشاهده فایل شیوه نامه چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت روی اینجا کلیک کنند.



1400/06/25
23:34:04
5.0 / 5
974
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲