رئیس مركز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه اعلام كرد

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می شوند

به گزارش راستابلاگ رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام نمود: فرآیند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از شنبه شروع شده و تا آخر هفته تکمیل می شود.


دکتر حمید کشوری در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ میرکبیر اظهار نمود: دانشگاه امیرکبیر سامانه ای برای ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان درنظر گرفته شده است، تا کار دانشجویان از این جهت تسهیل شود.
وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون تمامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر این هفته به اتمام می رسد، در زمینه واکسیناسیون خانواده دانشگاهیان در این دانشگاه اضافه کرد: بعد از اتمام واکسیناسیون دانشجویان، واکسیناسیون اعضای خانواده اعضای هیات علمی احیانا از هفته آتی و بر مبنای سن آغاز خواهد شد.
رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: ثبت نام خانواده اعضای هیات علمی هم از راه سایت صورت خواهد گرفت و هیچ محدودیتی ندارد. همینطور واکسیناسیون این افراد بدون هیچ معطلی و سر ساعت تعیین شده صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: پس از طریق اندازی این سایت که مختص دانشگاه امیرکبیر است، اعضای خانواده اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر قادر به دریافت نوبت برای واکسیناسیون خواهند بود. البته واکسیناسیون آنها در ساعتی صورت خواهد گرفت که خودشان به هنگام ثبت نام تعیین کرده اند تا بدون هیچ تجمعی واکسیناسیون صورت گیرد.
دکتر کشوری در انتها خاطرنشان کرد: کاری که در مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر انجام دادیم، این است که حدودا در همه روزها انواع واکسن ها را در اختیار داریم تا دانشجویان بتوانند حق انتخاب داشته باشند.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه امیرکبیر اعلام نموده است که با عنایت به اضافه شدن فهرست دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان غیربومی با رزرو نوبت در شهر خود و دانشجویان بومی هم از راه سامانه salamat.gov.ir می توانند نسبت به دریافت نوبت واکسیناسیون در مراکز بهداشتی منتخب شهر تهران اقدام نمایند.
دانشگاه امیرکبیر هم طی دو هفته آتی برنامه واکسیناسیون خویش را برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جامانده ادامه خواهد داد.
معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه همینطور به دانشجویان خود اعلام نموده که با عنایت به تخصیص دوز کافی واکسن به دانشگاه، نگرانی از بابت کمبود یا عدم تخصیص واکسن نداشته باشند.
براین اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم می توانند روزانه نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند و دانشجویان کارشناسی غیرساکن در فاز هفتم خوابگاه (وضعیت آموزشی فعال) به ترتیب ذیل واکسینه می شوند:
ورودی ۹۵ و به قبل: شنبه
ورودی ۹۶: یکشنبه
ورودی ۹۷: دوشنبه
ورودی ۹۸: سه شنبه
ورودی ۹۹: چهارشنبه





منبع:

1400/06/21
09:56:07
5.0 / 5
985
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سایت , فرهنگ , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴