مادران آبستن در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند

مادران آبستن در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند

به گزارش راستابلاگ قم مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم بر واکسیناسیون مادران آبستن که مشمول شرایط واکسیناسیون هستند، تاکید کرد.


فرشید مقدم مدیر گروه سلامت، جمعیت و مدارس مرکز بهداشت استان قم ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون مادران آبستن از اواسط مرداد ماه سالجاری طبق ابلاغیه وزارت بهداشت و درمان اضافه کرد: مادران آبستن در خطر بالاتر ابتلاء به بیماری نیستند اما در صورت ابتلاء، علایم بیماری در آنها نسبت به زنان غیر آبستن در سن مشابه بیشتر است.
وی افزود: هم اکنون به همه مادران آبستن تزریق واکسن سینوفارم سفارش می شود.
فرشید مقدم با اشاره به اینکه پیشنها می شود مادران آبستن از هفته 12 حاملگی مبادرت به تزریق واکسن نمایند، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون به معنای ایجاد ایمنی قطعی نیست و تداوم اقدامات جلوگیری از ابتلاء به کرونا برای مادر آبستن و اعضای خانواده الزامی است.
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه‌ لوم پزشکی قم تصریح کرد: مادران آبستن در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند، تابحال بیشتر از 200 مادرباردار در قم با رفتن به مراکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود واکسن کرونا را دریافت کرده اند که انتظار می رود در ایام آینده استقبال بشتری را در این جامعه هدف مشاهده نماییم.



1400/06/15
11:15:22
5.0 / 5
743
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه‌ , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲