راه اندازی دفاتر فروش محصولات دانش بنیان در ۳ کشور اوراسیا از جانب شهرک علمی اصفهان

راه اندازی دفاتر فروش محصولات دانش بنیان در ۳ کشور اوراسیا از جانب شهرک علمی اصفهان

به گزارش راستابلاگ رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طریق اندازی ۳ دفتر فروش در کشورهای منطقه اوراسیا اطلاع داد و اظهار داشت: این دفاتر در زمینه فروش تجهیزات و محصولات حوزه کشاورزی و دامداری است که از آن میتوان برای صادرات سایر حوزه های فناوری بهره برد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا دکتر جعفر قیصری امروز در نشست تجاری ایران-اوراسیا از سلسله نشست های یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی که به صورت آنلاین برگزار شد، از فروش ۱۷۰۰ میلیارد تومانی شرکتهای دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اطلاع داد.
وی میزان گردش مالی این شرکت ها را ۳۶۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: علیرغم اعمال تحریم ها ضد کشور، این شرکت ها تجربیات موفقی در زمینه صادرات محصولات تولیدی خود داشته اند، بگونه ای که حجم صادرات این شرکت ها به ۳۷ میلیارد دلار رسیده است.
قیصری با اشاره به اینکه میزان صادرات این شرکت ها رشد و جهش ۷ برابری داشته است، خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت ها برای توسعه صادرات شرکت ها استفاده نماییم که از آن جمله میتوان بر تغییر ساختار دفتر انتقال فناوری این شهرک اشاره نمود. بر طبق این تغییرات، تمرکز اصلی این شرکت ها بر تجاری سازی است.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ضمن اشاره به فعالیت شرکتهای این شهرک در بازارهای منطقه اوراسیا، اظهار داشت: در این منطقه فعالیتهای خوبی در زمینه راه اندازی دفاتر فروش و صادرات محصولاتی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، مواد و داروهای در رابطه با صنایع دام و طیور در کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ازبکستان داشته ایم.
وی تصریح کرد: از این ظرفیت میتوان برای صادرات محصولات سایر حوزه ها بهره برد.




منبع:

1400/05/24
14:29:31
5.0 / 5
1038
تگهای خبر: شركت , صادرات , صنایع , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵