تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

راستابلاگ: مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و غیرپزشکی سال ۱۴۰۰دانشگاه آزاد اسلامی تمدید گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه‌ زاد اسلامی، متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی، تا ۳۰ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
بر این اساس، داوطلبین می توانند با رفتن به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org بعد از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل های درخواستی اقدام نمایند.
داوطلبان لازم است بعد از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خویش را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، پیش از این، مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد رشته های پزشکی و غیرپزشکی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز گذشته، ۲۲ مرداد ماه اعلام شده بود.




منبع:

1400/05/23
12:07:42
5.0 / 5
1103
تگهای خبر: الكترونیكی , انتخاب رشته , دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳