به محدودیت ورود واكسن انجام شد؛

توقف واکسیناسیون در دانشگاه تربیت مدرس

توقف واکسیناسیون در دانشگاه تربیت مدرس

راستابلاگ: بر مبنای اعلام مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس، با عنایت به محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، واکسیناسیون دانشجویان تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا رئوفی ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: واکسیناسیون دانشجویان بر مبنای اولویت بندی است که در دانشگاه‌ نجام شده و ما در تلاش هستیم تا با همکاری ستادی که در وزارت علوم تشکیل شده است بتوانیم باقیمانده دانشجویان دانشگاه را واکسینه نماییم تا به برنامه وزارت علوم برای برگزاری بخشی از کلاس های درس به صورت حضوری در نیمسال تحصیلی پیش رو کمک نماییم.
مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: اولویت اول وزارت علوم تشکیل کلاس های حضوری دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی بخصوص دوره دکتری است، در مرحله بعد دانشجویان کارشناسی ارشد و در مرحله سوم دانشجویانی که دروس عملی دارند، واکسن دریافت می کنند. خوشبختانه در هفته گذشته تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کرده اند، حالا دانشجویان باقیمانده دانشگاه در انتظار تزریق واکسن هستند تا بتوانند سال تحصیلی جدید را بدون نگرانی آغاز کنند.
وی در انتها اضافه کرد: بمحض رفع محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، سایر دانشجویان را از راه سامانه پیامکی دانشگاه در جریان تزریق واکسن قرار می دهیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، هفته سوم مردادماه، هفته بسیار پر جنب و جوشی برای دانشگاه بود و با تلاش مرکز سلامت و بهداشت خیلی از دانشجویانی که مجوز تردد در دانشگاه داشتند واکسینه شدند.
آمار دانشجویانی که این هفته طی ۴ روز واکسینه شدند به عدد ۲ هزار و ۹۵۲ می رسد. در مجموع از آغاز برنامه واکسیناسیون تعداد ۴ هزار و ۱۰۸ نفر از دانشگاهیان تربیت مدرس واکسن دریافت کرده اند.



1400/05/22
12:41:22
5.0 / 5
1132
تگهای خبر: دانشگاه‌ , وزارت علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳