اسپیس ایکس یک استارتاپ توسعه اینترنت اشیا را خرید

اسپیس ایکس یک استارتاپ توسعه اینترنت اشیا را خرید

راستابلاگ: یک شرکت کوچک به نام ˮسوارم تکنولوژیزˮ(Swarm Technologies) می تواند شرکت ˮاسپیس ایکسˮ را در مسابقه توسعه ماهواره های کوچک یا همان تاسواره ها و اینترنت اشیا جلو بیاندازد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، به نظر می آید "اسپیس ایکس" برای حضور در عرصه اینترنت اشیا مصمم است، چون که گزارش شده که "اسپیس ایکس" شرکت کوچکی به نام "Swarm Technologies" را خریداری نموده که استارتاپی است که بیشتر به استفاده از سرویسهای اینترنت اشیا در شبکه های کوچک مشهور است.
شبکه تجاری تاسواره ای "سوارم" اخیرا در فوریه سالجاری شروع به کار کرده است و الان بودجه کافی برای استقرار ۱۵۰ مجموعه تاسواره را در اختیار دارد. این شرکت یک شرکت کوچک با حدودا ۳۰ کارمند است.
هنوز معلوم نیست که "اسپیس ایکس" چگونه استراتژی خود یا این شرکت را در نتیجه این معامله تغییر خواهد داد، باآنکه به نظر می آید که هدف "ایلان ماسک" در درجه اول بهره گیری از ایده ها و تخصص این شرکت است. به عبارت دیگر، این معامله امکان دارد بیشتر به تغییر استراتژی "اسپیس ایکس" منجر شود.
زمینه هایی وجود دارد که اقدامات این شرکت ها می توانند به خوبی با هم ترکیب شوند. "اسپیس ایکس" مشغول استقرار مجموعه ای عظیم از ماهواره های نسبتاً کوچک اینترنتی "استارلینک" است.
این شرکت همینطور اخیرا مبادرت به راه اندازی مأموریت های اشتراکی و پرتاب تاسواره ها و دیگر محموله های کوچک برای دیگر شرکت ها همراه با ماهواره ها و محموله های خود کرده است.




منبع:

1400/05/20
10:10:25
5.0 / 5
1132
تگهای خبر: اینترنت , شركت , ماهواره , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳