كوبا گودینگ جونیور به شبكه نمایش می آید

كوبا گودینگ جونیور به شبكه نمایش می آید

به گزارش راستابلاگ شبکه نمایش تلویزیون در هفته پیش رو، علاوه بر پخش فیلمهای منتخب خانوادگی در ساعت ۱۹، به مرور «کوبا گودینگ جونیور» می پردازد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، برنامه های این هفته شبکه نمایش به صورت زیر است:

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلمهای ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۲ تا ۱۸ تیر پخش خواهند شد. نام این آثار به ترتیب روز پخش شامل "آبی عمیق"، "بام تا بام"، "زنی از کوچه پشتی"، "دختری به نام ایران"، "چای سرد"، "به خاطر تهمینه" و "سیب و سلما" هستند.

ساعت ۱۹:

فیلمهای منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت ۱۹ تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلمها است؛ "اسب رویاها"، "اصلاح داستان زندگی"، "روز هشتم"( با نگاهی زیبا و دیدنی به کودکان مبتلا به بیماری سندرم داون)، " طعم شیرین خیال"، "بادیگارد محبوب من"، "برنی دلفین"، "قهرمان".

ساعت ۲۱:

کوبا گودینگ جونیور که در سال ۱۹۹۶ برای بازی در فیلم "جری مگوایر" موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد. این هفته به شبکه نمایش می آید و فیلمهای منتخب این بازیگر در طول هفته پخش خواهد شد. فیلمهای کوبا گودینگ جونیور به ترتیب از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود؛ "مغز سخت افزاری"، "فهرست مرگ"، "قهرمان تحت تعقیب"، "گریز شبانه"، "رادیو"، "مسابقه موش ها" و "ضریب سرد".

ساعت ۲۳:

فیلمهای ساعت ۲۳ این هفته با فیلم "خاک" محصول ۲۰۱۸ آغاز و با فیلم جدید شبکه نمایش با نام "جنگل" آخر می یابد. فیلم هفته پیش رو شامل این فیلمها خواهد بود: "خاک"، " مائودی"، "بلوک ۱۶"، "اگه می تونی منو بگیر"، فیلم خاطره انگیز و ایرانی "شب بیست و نهم"( در چهارشنبه شب ها و پخش فیلمهای ژانر وحشت )، "گلوله گم شده" و فیلم جدید شبکه نمایش با عنوان "جنگل" که محصول سال ۲۰۱۷ استرالیا و با بازی دنیل ردکلیف (بازیگر مجموعه فیلمهای هری پاتر) است.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلمهای کلاسیک این هفته نمایش هم شامل فیلم های: "تام هورن" (با بازی استیو مک کوئین)، "برادری"، "آرزوهای بزرگ"، "سلطان جنایتکاران"، "توطئه خانوادگی"، "همشهری کین"( شاهکار اورسون ولز و از ماندکارهای تاریخ سینما)، "رودخانه نقره ای" هستند.





منبع:

1400/04/11
16:34:52
5.0 / 5
1110
تگهای خبر: زندگی , سخت افزار , سینما , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱