لری كینگ بعد از مرگش جایزه امی گرفت

لری كینگ بعد از مرگش جایزه امی گرفت

«لری کینگ» مجری فقید آمریکایی در یکی از شاخه های جوایز تلویزیونی «امی» بعنوان برنده اعلام گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ورایتی، در جریان چهل و هشتمین دوره از جوایز برنامه های در طول روز «امی»، «لری کینگ» مجری فقیدآمریکایی بعنوان یکی از برندگان این مراسم معرفی گردید.
در این مراسم «کینگ» برای مجری گری در مجموعه برنامه های تلویزیونی «اکنون با لری کینگ» بعنوان بالاترین مجری برنامه های گفت و گو محور و آموزنده برگزیده شد. دو پسر این مجری، جایزه اش را از جانب «کینگ» دریافت نمودند.
«کینگ» در طول فعالیتش بیش از ۳۰ هزار گفت و گو انجام داد که مصاحبه با «یاسر عرفات»، «نلسون ماندلا»، «ولادیمیر پوتین» و تمامی رییس جمهورهای آمریکا از زمان «ریچارد نیکسون» تا «دونالد ترامپ» و هنرمندان مختلفی همچون «فرانک سیناترا» همچون آنها است.
در جریان این مراسم همین طور جایزه بهترین برنامه گفت و گو محور سرگرم کننده به «برنامه کلی کلارکسون» و همین طور عنوان بالاترین مجری برنامه گفت و گو محور سرگرم کننده نیز به «کلی کلارکسون» رسید.
«بیمارستان عمومی» که بعنوان بالاترین سریال درام این جوایز در کنار برنامه «مخاطره» بعنوان بالاترین برنامه مسابقه ای و «الکس تربک» دیگر مجری فقید تلویزیونی بعنوان بالاترین مجری برنامه مسابقه ای عرضه شدند دیگر برگزیدگان این جوایز را تشکیل دادند.



1400/04/07
13:31:24
5.0 / 5
1127
تگهای خبر: مراسم , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳